Tri vprašanja, ki si jih postavlja Jeff Bezos na razgovoru

Izvršni direktor Amazona Jeff Bezos si že od leta 1998 na razgovoru s potencialnim kadrom postavlja nekaj vprašanj, ki povedo o bodočem zaposlenem več, kot se zdi.
Fotografija: Reuters
Odpri galerijo
Reuters

Štiriinpetdesetletni podjetnik, investitor in inovator svoj kolektiv, ki šteje več kot dva tisoč ljudi, opiše kot skupino inteligentnih, natančnih in strastnih ljudi, ki postavljajo stranke na prvo mesto. Na razgovor za službo se kandidati prijavijo prek spletnega formularja, a pozneje jih čaka še pogovor na štiri oči. Skozi ta pogovor ustanovitelj Amazona ugotovi, ali je potencialni kandidat primerno podkovan za delo in ali se bo vključil v ekipo.

Bo kandidat občudoval in spoštoval bodoče sodelavce?

Bezos pravi, da je življenje prekratko, da bi oseba delala z ljudmi, ki jih ne občuduje. Vsi v ekipi se morajo drug od drugega učiti in se spoštovati.

Bo kandidat zvišal raven učinkovitosti v delovni ekipi?

Lahko je nekdo zelo pameten, ima primerne sposobnosti in je celo simpatičen, a če ni proaktivno naravnan in ne bo sledil hitremu tempu razvoja podjetja, ne bo postal del ekipe.

Bi kandidat lahko postal »zvezda«? V kateri dejavnosti bi uspel?

Bezosu so všeč posebni ljudje s posebnimi talenti. Pri ljudeh ceni posebne talente, interese in hobije. »Le-ti imajo močan efekt na delo.«

Več iz rubrike

Kako pravočasno poskrbeti za kibernetsko varnost v podjetju

Zakaj je pomembna varnostna zaščita pred kibernetskimi napadi in kakšno škodo lahko takšni varnostni incidenti povzročijo podjetju?

VIDEO: Če se oziraš za konkurenco, te hitro prehiti

»Če opazuješ konkurenco, načeloma zapravljaš čas. Če atlet pri teku na sto metrov samo obrne glavo, ga bodo drugi prehiteli. Torej, ne gledamo konkurence, ampak imamo vizijo in pogum, da jo ure…

Izgorelost – vse prepogosta bolezen moderne dobe

Kaj se lahko zgodi, če se prepustimo prehitremu življenjskemu tempu in dinamiki, ki nas potegneta v vrtinec čustvenih in telesnih naporov, v katerem se nimamo časa ustaviti?

Zaostrujemo kreditiranje, namesto da bi zahtevali odgovornost

Izvršna direktorica in odgovorna partnerica pri Deloitte Slovenija Barbara Žib­ret Kralj  meni, da sta trajnost in odgovornost ne poslovna priložnost, ampak nuja.