Slovenski startup leta 2018 je podjetje Next
Na tisoče gospodinjstev v celotni Evropi išče občasno ali redno pomoč za čiščenje domov oz. gospodinjska opravila. Legalnega, preglednega trga ponudnikov storitev čiščenja domov ni. Eno izmed rešitev predstavlja črni trg, ki pa je nezakonit, nepregleden, zato so v ekipi Beeping v tem zaznali izjemno poslovno priložnost.
Podjetje Next, ki ga vodita Jan Dobrilovič in David Mohar, je v manj kot dveh letih uspelo z minimalnimi vlaganji zgraditi prepoznavno blagovno znamko Beeping za hitro, varno in učinkovito najemanje preverjenih čistilcev za dom. Prek 16.000 registriranih uporabnikov v Sloveniji in na Hrvaškem dostopa do 100 profesionalnih čistilcev.
Večino oziroma 75 odstotkov vseh čiščenj se izvede v okviru naročniškega modela oziroma letnih naročnin. Na ta način uspevajo zagotavljati vzdržen poslovni model, ki ustvarja tudi visoko rast poslovanja iz meseca v mesec.
Sklenili so tudi pomembna partnerstva z mednarodnimi družbami, kot sta Generali Insurance in Henkel Group, pred kratkim pa so sklenili tudi partnerstvo z banko NLB. Ta bo svojim novim komitentom pod sloganom Več časa za vas podarjala čiščenja Beeping, obstoječim strankam platforme Beeping pa praktična darila za preživljanje prostega časa.
V letošnjem letu načrtujejo okoli 400.000 evrov prihodkov. Pozornost in finančna sredstva bodo usmerili v to, da postanejo prva pametna platforma za pomoč gospodinjstvom, ki bo s pomočjo umetne inteligence in strojnega učenja zagotovila večje ujemanje preferenc gospodinjstev in čistilcev ter tako še bolj personalizirano trženje in boljšo uporabniško izkušnjo.
Več o tekmovanju v članku tukaj.
Več iz rubrike
Kako pravočasno poskrbeti za kibernetsko varnost v podjetju
Zakaj je pomembna varnostna zaščita pred kibernetskimi napadi in kakšno škodo lahko takšni varnostni incidenti povzročijo podjetju?
VIDEO: Če se oziraš za konkurenco, te hitro prehiti
»Če opazuješ konkurenco, načeloma zapravljaš čas. Če atlet pri teku na sto metrov samo obrne glavo, ga bodo drugi prehiteli. Torej, ne gledamo konkurence, ampak imamo vizijo in pogum, da jo ure…