Mladi podjetnik leta je ...

Rom Starič, ki je posel izdelave arašidovega masla je zagnal s pomočjo kampanje na Kickstarterju.
Fotografija: Jernej Kokol
Odpri galerijo
Jernej Kokol

Med petimi finalisti, ki so se potegovali za naziv mladega podjetnika leta 2018, je komisijo najbolj navdušil Rok Starič. Podjetniško idejo je tudi v živo predstavil v okviru konference Mladi podjetnik? Zakaj pa ne!

Posel izdelave arašidovega masla je zagnal s pomočjo kampanje na Kickstarterju, ponudbo je razširil tudi na mandljevo maslo ter sladoled iz arašidovega masla. Njegovo blagovno znamko najdemo v spletni trgovini in v nekaterih večjih trgovskih verigah v Sloveniji, prodrl je že tudi v Avstrijo, v kratkem se želi prebiti tudi v Nemčijo in na Hrvaško ter v baltske države.

»Popolnoma sem presenečen. Nisem pričakoval zmage, saj je bila konkurenca res izjemna. Vesel sem, da je zmagal produkt in ne aplikacija, ker je pomembno, da kljub dobi digitalizacije ne zanemarimo osnovnih produktov, ki lahko ustvarjajo dobre poslovne zgodbe,« je povedal Rok Starič.

V prvem četrtletju letošnejga leta so ustvarili 120 tisoč evrov prihodkov in 21 tisoč evrov dobička. Za letos načrtujejo, da bo prodaja presegla 200 tisoč evrov. 

Med finalisti natečaja so bili poleg Roka Stariča še Matic Vizjak (Kmetija Vizjak), Uroš Požgan, Alen Velcer, Maja Lukas in Špela Lukas (Kokica), Iztok Smolič, Marko Bahor in Boštjan Kovač (Agiledrop) ter Blaž Grah, Urban Kodela, Žan Menart, Matic Ozebek in Matic Vogrič (Smart optometry).

Več iz rubrike

Kako pravočasno poskrbeti za kibernetsko varnost v podjetju

Zakaj je pomembna varnostna zaščita pred kibernetskimi napadi in kakšno škodo lahko takšni varnostni incidenti povzročijo podjetju?

VIDEO: Če se oziraš za konkurenco, te hitro prehiti

»Če opazuješ konkurenco, načeloma zapravljaš čas. Če atlet pri teku na sto metrov samo obrne glavo, ga bodo drugi prehiteli. Torej, ne gledamo konkurence, ampak imamo vizijo in pogum, da jo ure…

Izgorelost – vse prepogosta bolezen moderne dobe

Kaj se lahko zgodi, če se prepustimo prehitremu življenjskemu tempu in dinamiki, ki nas potegneta v vrtinec čustvenih in telesnih naporov, v katerem se nimamo časa ustaviti?

Zaostrujemo kreditiranje, namesto da bi zahtevali odgovornost

Izvršna direktorica in odgovorna partnerica pri Deloitte Slovenija Barbara Žib­ret Kralj  meni, da sta trajnost in odgovornost ne poslovna priložnost, ampak nuja.