Predstavitvena informacija
Letošnji Mednarodni teden ozaveščanja o prevarah pod častnim pokroviteljstvom predsednika Republike Slovenije Boruta Pahorja
V svetu novembra pod okriljem največje svetovne organizacije za boj proti finančnim prevaram, ACFE (svetovno združenje preizkušenih preiskovalcev prevar), poteka Mednarodni teden ozaveščanja o prevarah.
Odpri galerijo
Lani je Deloitte Slovenija ekskluzivno gostil dogodek prvič tudi v Sloveniji. Glede na odziv širše javnosti ga bomo letos ponovili (vzporedno bo potekal tudi na Hrvaškem in v BIH), tokrat s še bolj različnimi temami in z zanimivimi gosti.
V tednu od 18. do 22. novembra se bomo na okroglih mizah, panelih ipd. dogodkih pogovarjali o različnih dejavnostih za spodbujanje usposabljanja in izobraževanja za boj proti prevaram. Osvetljevali bomo finančne prevare, ki posameznike, davkoplačevalce, podjetja in skupnosti vsako leto stanejo na milijarde evrov. Posebno pozornost bomo namenili obravnavi finančnega kriminala, pranju denarja in razvoju finančne forenzike.
Častni pokrovitelj dogodka je predsednik Republike Slovenije Borut Pahor, kot organizatorji/partnerji/podporniki pa so se pridružili tudi Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani, Ekonomsko-poslovna fakulteta Univerze v Mariboru, Fakulteta za varnostne vede Univerze v Mariboru, Finančna uprava RS, Gospodarska zbornica Slovenije in Stalna arbitraža pri GZS, Komisija za preprečevanje korupcije RS, SBC-Klub slovenskih podjetnikov, Pravna fakulteta Univerze v Ljubljani, Računsko sodišče RS, Združenje bank Slovenije, Združenje nadzornikov Slovenije, Slovenski državni holding, Medijska hiša Delo, Planet GV, POP TV in Evropska investicijska banka.
Posebno pozornost bomo namenili študentom, ki jim bodo že v začetku Tedna namenjena predavanja na temo Mladi in korupcija, povabili jih bomo k izpolnjevanju ankete z naslovom Dojemanje prevar in korupcije ter kriteriji določanja (proti)koruptivnega vedenja študentov v Sloveniji, sodelovali pa bodo lahko tudi na tekmovanju za najboljši video na temo korupcije.
Več na Tekmovanje za najboljši študentski video.
Področje prevar je še vedno premalo poudarjeno in pomembnost preprečevanja se premalo izpostavlja. Cilj Tedna je informiranje javnosti in sodelovanje ključnih deležnikov na področju prevar kot tudi soočanje s problemom in preventivno ravnanje na tem področju.
V ta namen so pridruženi partnerji podpisali skupno izjavo o sodelovanju, s čimer si delijo skupni cilj spodbujanja izmenjave najboljših praks in ozaveščanja interesnih skupin, z željo po zmanjšanju negativnih učinkov prevar, korupcije in drugih vrst gospodarskega kriminala v našem lokalnem okolju.
S tem so sodelujoči potrdili svojo namero, da s skupnimi močmi v novembru 2019 izvedejo Mednarodni teden ozaveščanja o prevarah v Sloveniji in poskrbijo, da postane ta pobuda vsakoletni dogodek, ki se bo nadaljeval v prihodnosti.
Za več informacij o mednarodnem tednu ozaveščanja, odkrivanja in preprečevanja prevar obiščite našo spletno stran Deloitte Slovenija.
V tednu od 18. do 22. novembra se bomo na okroglih mizah, panelih ipd. dogodkih pogovarjali o različnih dejavnostih za spodbujanje usposabljanja in izobraževanja za boj proti prevaram. Osvetljevali bomo finančne prevare, ki posameznike, davkoplačevalce, podjetja in skupnosti vsako leto stanejo na milijarde evrov. Posebno pozornost bomo namenili obravnavi finančnega kriminala, pranju denarja in razvoju finančne forenzike.
Častni pokrovitelj dogodka je predsednik Republike Slovenije Borut Pahor, kot organizatorji/partnerji/podporniki pa so se pridružili tudi Ekonomska fakulteta Univerze v Ljubljani, Ekonomsko-poslovna fakulteta Univerze v Mariboru, Fakulteta za varnostne vede Univerze v Mariboru, Finančna uprava RS, Gospodarska zbornica Slovenije in Stalna arbitraža pri GZS, Komisija za preprečevanje korupcije RS, SBC-Klub slovenskih podjetnikov, Pravna fakulteta Univerze v Ljubljani, Računsko sodišče RS, Združenje bank Slovenije, Združenje nadzornikov Slovenije, Slovenski državni holding, Medijska hiša Delo, Planet GV, POP TV in Evropska investicijska banka.
Posebno pozornost bomo namenili študentom, ki jim bodo že v začetku Tedna namenjena predavanja na temo Mladi in korupcija, povabili jih bomo k izpolnjevanju ankete z naslovom Dojemanje prevar in korupcije ter kriteriji določanja (proti)koruptivnega vedenja študentov v Sloveniji, sodelovali pa bodo lahko tudi na tekmovanju za najboljši video na temo korupcije.
Več na Tekmovanje za najboljši študentski video.
»Izjemno smo ponosni, da bomo tudi letos gostili Mednarodni teden ozaveščanja o prevarah, kar potrjuje, da je bil lanski deležen dobrega odziva, ki nam je narekoval, da moramo o tej problematiki ponovno razpravljati in ozaveščati vse vpletene. Posebej smo veseli, da so se nam letos pridružili številni partnerji, ki se zavedajo tovrstnih problemov, in njihova prisotnost bo še bolj oplemenitila program, ki ga v okviru Tedna pripravljamo,« je dejal dr. Yuri Sidorovich, vodja področja forenzike in odgovorni partner za Jadransko regijo v Deloittu.
Področje prevar je še vedno premalo poudarjeno in pomembnost preprečevanja se premalo izpostavlja. Cilj Tedna je informiranje javnosti in sodelovanje ključnih deležnikov na področju prevar kot tudi soočanje s problemom in preventivno ravnanje na tem področju.
V ta namen so pridruženi partnerji podpisali skupno izjavo o sodelovanju, s čimer si delijo skupni cilj spodbujanja izmenjave najboljših praks in ozaveščanja interesnih skupin, z željo po zmanjšanju negativnih učinkov prevar, korupcije in drugih vrst gospodarskega kriminala v našem lokalnem okolju.
S tem so sodelujoči potrdili svojo namero, da s skupnimi močmi v novembru 2019 izvedejo Mednarodni teden ozaveščanja o prevarah v Sloveniji in poskrbijo, da postane ta pobuda vsakoletni dogodek, ki se bo nadaljeval v prihodnosti.
Za več informacij o mednarodnem tednu ozaveščanja, odkrivanja in preprečevanja prevar obiščite našo spletno stran Deloitte Slovenija.
Več iz rubrike
Kako pravočasno poskrbeti za kibernetsko varnost v podjetju
Zakaj je pomembna varnostna zaščita pred kibernetskimi napadi in kakšno škodo lahko takšni varnostni incidenti povzročijo podjetju?
VIDEO: Če se oziraš za konkurenco, te hitro prehiti
»Če opazuješ konkurenco, načeloma zapravljaš čas. Če atlet pri teku na sto metrov samo obrne glavo, ga bodo drugi prehiteli. Torej, ne gledamo konkurence, ampak imamo vizijo in pogum, da jo ure…