Predstavitvena informacija

Aerodinamični rekorder z dinamičnimi geni

Mercedes-Benz je bogato zgodovino izdelovanja limuzin nadgradil z najmanjšo limuzino razreda A, ki tehnološke dosežke nadgrajuje z dinamično obliko in prav takimi občutki za volanom.
Fotografija: Mercedesova limuzina razreda A prinaša vso napredno tehnologijo in dizelske ter bencinske motorje kot petvratna kombilimuzina, od katere se loči po bolj aerodinamični zunanjosti in triprostorski zasnovi z veliko prostora na zadnji klopi ter v prtljažniku. Foto: Mercedes
Odpri galerijo
Mercedesova limuzina razreda A prinaša vso napredno tehnologijo in dizelske ter bencinske motorje kot petvratna kombilimuzina, od katere se loči po bolj aerodinamični zunanjosti in triprostorski zasnovi z veliko prostora na zadnji klopi ter v prtljažniku. Foto: Mercedes


Limuzine so že desetletja najprepoznavnejši del bogate modelske palete vozil znamke Mercedes-Benz. Izpilili so jih do podrobnosti. Na vrhu hierarhične lestvice je limuzina razreda S, pod njo pa razreda E, C in po novem še limuzina razreda A. Zadnja prinaša vse napredne tehnologije, vključno z zmogljivimi in ekonomičnimi pogoni, ki jih poznamo pri 13 centimetrov krajši Mercedesovi kombilimuzini razreda A. V segment kompaktnih vozil s triprostorsko zasnovo pa prinaša še dodaten ščepec elegance in tudi dinamike.

Najbolj aerodinamičen avtomobil
Mercedesova limuzina razreda A se namreč ponaša z rekordno nizkim količnikom zračnega upora in s tem najboljšo aerodinamiko med vsemi vozili. To prinaša prednosti pri dizajnu, saj so bočne linije všečno »spolzke«, previsa spredaj in zadaj pa izjemno kratka, kar zagotavlja dinamičen vtis, pri udobju, saj je ob odlični zvočni zatesnitvi vožnja tiha kot v velikih limuzinah, in tudi pri porabi goriva ter izpustih emisij v ozračje, saj vozilo usmerja pretok zraka stran od karoserije vozila.

Prtljažnik po meri mamic
Limuzina razreda A je zasnovana kot zelo uporaben avtomobil in kot tak primeren za mamice, ki potrebujejo velik prtljažnik in veliko uporabnega prostora na udobnih sprednjih sedežih, ki hladita in tudi masirata telo, in na zadnji klopi, ki ponuja še več prostora kot kombilimuzina. Ali pa v prtljažniku, ki je s 420 litri prostornine odmerjen razkošno za razred kompaktnih vozil in nadgrajen s široko nakladalno odprtino za lažje nalaganje in prevoz daljših predmetov.

Zaradi dodatnega zadka je limuzina za 13 centimetrov daljša od kombilimuzine, tudi zato prinaša velik 420-litrski prtljažnik, ki omogoča prevoz daljših kosov prtljage. Foto: Mercedes
Zaradi dodatnega zadka je limuzina za 13 centimetrov daljša od kombilimuzine, tudi zato prinaša velik 420-litrski prtljažnik, ki omogoča prevoz daljših kosov prtljage. Foto: Mercedes


Vožnja bo prijetna tudi ponoči
Zagotovo bo všeč tudi vsem »tehnovoznikom«, začenši s pametnimi prilagodljivimi žarometi, ki v vseh razmerah samodejno prilagajajo snop svetlobe glede na nasprotni promet in vedno omogočajo optimalno vidnost in vidljivost, ali popolnoma digitalnim podpisom v kabini z dvema velikima zaslonoma. Oblikovno dodelani zračniki v obliki letalskih turbin in številne LED-lučke tvorijo svetlobni podpis v kar 64 barvah za boljše vzdušje pri vožnji v temi.

Uči se vaših navad
Tako kot pri petvratnem Mercedesu razreda A se multimedijski sistem MBUX sproti uči in prilagaja našemu vedenju ter nas uboga na ukaz »Hey Mercedes«, ko želimo zmanjšati moč pihanja zraka ali nastaviti temperaturo klimatskega sistema. Povezovanje s pametnimi telefoni je hitro in preprosto, razširjena resničnost navigacijskega sistema s tridimenzionalnimi prikazi v realnem času z realno sliko na širokokotnih zaslonih z vidnimi oznakami pred vozilom pa zagotavlja, da se na poti nikoli ne bomo izgubili.

Vgrajeni materiali in oblikovni detajli v kabini ne zaostajajo za večjimi Mercedesovimi limuzinami. Sedeži hladijo in masirajo telo, z gumbi prečiščeno kabino krasijo digitalni zasloni, ponoči vtis na potnike naredi možnost izbire med 64 barvami osvetlitv
Vgrajeni materiali in oblikovni detajli v kabini ne zaostajajo za večjimi Mercedesovimi limuzinami. Sedeži hladijo in masirajo telo, z gumbi prečiščeno kabino krasijo digitalni zasloni, ponoči vtis na potnike naredi možnost izbire med 64 barvami osvetlitv


Napreden kot najbolj premijski mercedesi
Avtomobil je zmožen polsamodejne vožnje, kar smo spoznali pri najprestižnejših Mercedesovih modelih. Sam zavira, vrti volan in na varni razdalji sledi vozilom spredaj. Med preostalimi naprednimi funkcijami ne gre spregledati sistema kamer, ki pokrivajo dogajanje 360 stopinj okoli vozila, kar voznik v obliki ptičjega pogleda spremlja na osrednjem zaslonu v vozilu in mu lajša parkiranje v vseh vremenskih razmerah ter tudi ponoči.

Več iz rubrike

Kako pravočasno poskrbeti za kibernetsko varnost v podjetju

Zakaj je pomembna varnostna zaščita pred kibernetskimi napadi in kakšno škodo lahko takšni varnostni incidenti povzročijo podjetju?

VIDEO: Če se oziraš za konkurenco, te hitro prehiti

»Če opazuješ konkurenco, načeloma zapravljaš čas. Če atlet pri teku na sto metrov samo obrne glavo, ga bodo drugi prehiteli. Torej, ne gledamo konkurence, ampak imamo vizijo in pogum, da jo ure…

Izgorelost – vse prepogosta bolezen moderne dobe

Kaj se lahko zgodi, če se prepustimo prehitremu življenjskemu tempu in dinamiki, ki nas potegneta v vrtinec čustvenih in telesnih naporov, v katerem se nimamo časa ustaviti?

Zaostrujemo kreditiranje, namesto da bi zahtevali odgovornost

Izvršna direktorica in odgovorna partnerica pri Deloitte Slovenija Barbara Žib­ret Kralj  meni, da sta trajnost in odgovornost ne poslovna priložnost, ampak nuja.