Petra Kovič

trendi

Ne pozabimo … dihati

Novak Đoković in Win Hof, svetovna legenda tenisa in lastnik 20 Guinessovih svetovnih rekordov v preživljanju na ekstremnih temperaturah, znan kot Iceman, sta preko Zooma razglabljala o načinu preživ…

b2b

Dr. Klement Podnar, FDV: Nezadostno komuniciranje v fazi krize pogosto povzroči…

V pretekli krizi skoraj ni bilo panoge, v kateri ne bi bilo krčenja oglaševalskih proračunov, v neredki so to obžalovali.

b2b

Dr. Maja Makovec Brenčič: Ne rezati tam, kjer se to morda stori najlažje

Ker nas covid-19 vedno bolj vleče v spodnje ravni lestvice Maslowa, je še kako pomembno razmisliti o trženjskih praksah in spodbudah.

b2b

Dr. Dejan Verčič : Ne splača se izstradati do smrti

V krizi, ko so okoljski šumi glasnejši, je treba prej skrbeti za večjo kot manjšo vidnost, vendar sporočila odgovorno prilagoditi okoliščinam.

b2b

Marketing lahko pomaga pri iskanju novih poslovnih modelov

Tanja Kavran, izvršna direktorica DMS: Marketinški oddelki morajo prilagoditi svoj način dela in se strateško usmeriti predvsem na digitalne kanale.

finance

Kako ohraniti prihodke v času pandemije

Pričakovanja kupca moramo preseči, z zaposlenimi moramo ravnati lepo.

mnenja

Auč! Jabolka nam padajo na glavo ... Vas to jezi ali osrečuje?

Pod črto bi lahko rekli, da smo sredi najhujše krize v zadnjih stotih letih, z izjemo druge svetovne vojne.

aktualno

Podjetja bodo težko našla nove vire financiranja

Medeja Lončar: V  Nemčiji sta se dve veliki podjetji Aldi in McDonald's dogovorili za izmenjavo delavcev.  

aktualno

Pomoč je za tiste, ki so utrpeli škodo

Branko Meh: Podjetja že sedaj lahko iščejo nove prodajne poti in nove potencialne stranke oziroma kupce.

aktualno

"Lažje je biti general po bitki"

Ajša Vodnik: Vprašanje o strogosti ukrepov je vedno na mestu do trenutka, ko se ne zgodi Bergamo.