Priporočilo od ust do ust je še vedno najboljša reklama. Najboljša podjetja se tega še kako zavedajo, zato za stranke naredijo vse in še več. Pa vi?
Zakaj bi se sekirali zaradi ene nezadovoljne stranke? Saj imate dovolj drugih in teh tečnob, ki samo težijo, se jezijo in še tisoč ostalih odtenkov na -ijo, res ne potrebujete pri svojem delu, kajne?…
Vprašanje se zdi še posebej zanimivo v teh čudnih, korona časih. Ko veljajo določeni omejitveni predpisi, ki se jih nekateri ne držijo.
Zaposleni, ki delajo z strankami, opažajo vedno manj tolerance in več zaničevanja, agresivnosti, pomanjkanja bontona in nespoštovanja do zaposlenih. Pa je temu res tako?
Spletna mesta Dela d.o.o. uporabljajo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve in funkcionalnosti, ki jih brez piškotkov ne bi mogli nuditi. Ali soglašate z namestitvijo piškotkov na omenjenih straneh?