Zrasli smo v resno podjetje, ki se ne prestraši nobenega predora

V nadaljevanju preberite:
Na drugem tiru smo že precej čez polovico gradbenih del, pravi Kristjan Mugerli, direktor Kolektorja CPG, glavnega izvajalca največjega infrastrukturnega projekta pri nas. Poleti bodo verjetno prebiti vsi predori na trasi, kar bo zaključek najbolj nepredvidljivega dela projekta. Ker izvajalec tretjega sklopa projekta začenja vgradnjo tirov in opreme, bo za končanje projekta v roku pomembna koordinacija med izvajalci.
Kateri zapleti so najbolj ovirali gradnjo?
Kaj so največja tveganja za prihodnjo izvedbo del?
Hrvaška načrtuje velika vlaganja v železnice. Napovedali so tudi gradnjo novega mostu na Krk. Se boste prijavili na razpis za gradnjo tega viadukta?
Kaj bo Kolektor pridobil v smislu znanja, referenc, tehnologije z gradnjo tega viadukta in predorov?
.
Več iz rubrike
Desetino manjši dobiček NLB v prvem četrtletju
Največja slovenska banka je v prvih treh mesecih letos ustvarila 125,8 milijona evrov čistega dobička.
Tiha zvezda Jadrana: Šibenik postaja simbol novega turizma
V Grajski vinoteki na Ljubljanskem gradu so pred kratkim predstavili Šibenik – mesto, ki v sebi nosi čas, sol in kamen.