Znižanje dolga ostaja glavna naloga

V nadaljevanju preberite:
Anheuser-Busch InBev je največji pivovar na svetu in eno izmed petih največjih svetovnih podjetij za potrošniške izdelke, merjeno z EBITDA. Portfelj podjetja vsebuje šest od desetih količinsko najbolj prodajanih blagovnih znamk piva. Obsega 23 blagovnih znamk, ki dosegajo več kot milijardo ameriških dolarjev prometa v maloprodaji.
AB InBev je nastal leta 2008 s pripojitvijo belgijskega InBeva in ameriškega Anheuser-Buscha. V lasti ima 62-odstotni ekonomski delež v Ambevu, leta 2016 pa je kupil še SABMiller. Pred nekaj leti je prevzel tudi Grupo Modelo ter Oriental Brewery. Uprava zasleduje strategijo nakupov blagovnih znamk z višjim potencialom rasti, širi distribucijsko mrežo in izredno agresivno znižuje stroške.
.Več iz rubrike
Delničarjem 29 milijonov, nadzornikom nič višjih plač
Luka Koper: Ameriške carine krepijo promet z Daljnim vzhodom – Tovor iz severnoevropskih pristanišč se seli v južne kraje.
Nove podpore za čisto industrijo
Evropska komisija je sprejela nov okvir za državne pomoči, da bi državam članicam omogočila pospešitev razvoja čiste industrije.