Znižanje dolga ostaja glavna naloga
V nadaljevanju preberite:
Anheuser-Busch InBev je največji pivovar na svetu in eno izmed petih največjih svetovnih podjetij za potrošniške izdelke, merjeno z EBITDA. Portfelj podjetja vsebuje šest od desetih količinsko najbolj prodajanih blagovnih znamk piva. Obsega 23 blagovnih znamk, ki dosegajo več kot milijardo ameriških dolarjev prometa v maloprodaji.
AB InBev je nastal leta 2008 s pripojitvijo belgijskega InBeva in ameriškega Anheuser-Buscha. V lasti ima 62-odstotni ekonomski delež v Ambevu, leta 2016 pa je kupil še SABMiller. Pred nekaj leti je prevzel tudi Grupo Modelo ter Oriental Brewery. Uprava zasleduje strategijo nakupov blagovnih znamk z višjim potencialom rasti, širi distribucijsko mrežo in izredno agresivno znižuje stroške.
.Več iz rubrike
Hongkong načrtuje davčno oprostitev za kriptovalute
S predlogom želijo privabiti tuji kapital in okrepiti vlogo območja kot finančnega središča.
Brez sprememb na vrhu globalnega indeksa inovativnosti
Švica obsežno spodbuja izobraževanje že najmlajših, kar prispeva k razvoju kulture inovativnega razmišljanja.