Znižanje dolga ostaja glavna naloga
V nadaljevanju preberite:
Anheuser-Busch InBev je največji pivovar na svetu in eno izmed petih največjih svetovnih podjetij za potrošniške izdelke, merjeno z EBITDA. Portfelj podjetja vsebuje šest od desetih količinsko najbolj prodajanih blagovnih znamk piva. Obsega 23 blagovnih znamk, ki dosegajo več kot milijardo ameriških dolarjev prometa v maloprodaji.
AB InBev je nastal leta 2008 s pripojitvijo belgijskega InBeva in ameriškega Anheuser-Buscha. V lasti ima 62-odstotni ekonomski delež v Ambevu, leta 2016 pa je kupil še SABMiller. Pred nekaj leti je prevzel tudi Grupo Modelo ter Oriental Brewery. Uprava zasleduje strategijo nakupov blagovnih znamk z višjim potencialom rasti, širi distribucijsko mrežo in izredno agresivno znižuje stroške.
.Več iz rubrike
Na GZS verjamejo, da novih omrežnin še ne bo
Več preglednosti, manj časovnih blokov in odprava sezon so pričakovanja gospodarstva.
Hrvaška skupina Ciak v nov prevzem v Sloveniji
V regiji poteka agresivna konsolidacija trgovine z avtodeli. Preživijo lahko zgolj podjetja, ki imajo ekonomijo obsega.