Ženevski avtosalon s 148 premiernimi predstavitvami
Število razstavljavcev je nekoliko nižje kot v preteklih letih, sicer pa ženevski avtosalon ostaja edini večji tovrstni dogodek v Evropi, ki poteka vsako leto, poročajo tuji mediji.
Med bolj pričakovanimi novostmi je nova BMW karavanska različica serije 5. Bavarci z njim ciljajo predvsem na glave družin, ki se na račun večje prostornosti ne želijo odpovedati odličnim voznim lastnostim in karakterju BMW. Oblikovna linija in mere nove karavanske petice se tako kot pri limuzinski različici spogledujejo s serijo 7, po kateri je prevzela tudi nekaj značilnih potez.
V Ženevo prihaja tudi Hyundai, ki bo tam predstavil novo karavansko različico modela i30. S predhodnimi je dokazal, da zna izdelati estetsko in tehnološko dovršeno vozilo za malo denarja.
Za odkrivanje ozkih mestnih ulic je ustvarjen novi Suzukijev swift, ki bo tokrat na voljo le v petvratni različici, kar med drugim pomeni 20-milimetrsko rast v dolžino. Suzuki je z motorjem nakazal, da se je odločno lotil tudi zniževanja porabe goriva, saj je litrski bencinski turbo motor opremljen s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom, kar ob zmerni vožnji obljublja redke obiske bencinskih črpalk.
Pri Toyoti pa so se odločili nasloviti bolj dirkaško nastrojene meščane in ob Ženevsko jezero prihajajo z novo različico "žepne rakete", kot so takšne Toyotine modele poimenovali ljubitelji. Yaris gazoo kljub svoji majhnosti premore več kot 210 konjskih moči, oblikovna zasnova pa sledi nedavno razkritemu yarisovemu modelu za reli WRC.
Seat bo predstavil posodobljeno različico ibize, Škoda pa svoj odgovor na zadnje čase vse bolj priljubljene manjše športne terence - kodiaq scout. Križanec med terenskimi in mestnimi vozili je posodobljeni Subarujev XV, medtem ko Škodina octavia vRS 245 cilja na ljubitelje na prvi pogled umirjenih, a v resnici nadpovprečno športnih limuzin.
V segmentu superšportnih vozil za kupce z zelo debelimi denarnicami bodo številne oči uprte v Ferrarijev 812 superfast, ki je pravzaprav posodobljena različica že poznanega F12 berlinette. Novi dvanajstvaljni 6,5-litrski motor ponuja spoštovanja vrednih 789 konjskih moči, pri Ferrariju pa obljubljajo, da bo z njim mogoče od nič do sto kilometrov na uro pospešiti v 2,9 sekunde.
Nekoliko manj prestižen, a še vedno agresivno športen in nikakor ne poceni je Alpine A110 coupe, nova različica kultnega športnega vozila iz prejšnjega vozila. Francozi - Alpine je pod okriljem Renaulta - so z njim dokazali, da znajo združiti italijansko obliko z nemškimi podrobnostmi, ob tem pa ob dirkaških lastnostih ohraniti francosko mehkobo.
Ena najbolj prestižnih kombinacij razkošnega udobja in izjemne moči motorja pa je novi Bentleyjev continental supersports, ki predstavlja najmočnejšega jeklenega konjička iz Bentleyjeve delavnice doslej. Ne samo to - britanski proizvajalec obljublja, da gre s končno hitrostjo 336 kilometrov na uro za najhitrejši štirisedežni avtomobil na svetu.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.