Zemanta, devet let kasneje

Leta 2007 je Zemanta postavila Slovenijo na svetovni zemljevid startup (zagonskih) podjetij. Bili so pionirji, ki so tlakovali pot vsem ostalim startup podjetjem v Sloveniji in ravno z njihovo pomočjo se je percepcija startup podjetij v Sloveniji precej spremenila.
Fotografija: Jure Eržen
Odpri galerijo
Jure Eržen

Andraž in Boštjan, ustanovitelja Zemante sta dala startup skupnosti v Sloveniji velik pečat, predvsem pa sta bila vedno na voljo za vsa vprašanja in vedno pripravljena pomagati, ko je bilo potrebno odpirati vrata do različnih zanimivih ljudi iz startup sveta.

Zemanta je bila prvo slovensko podjetje, ki je zmagalo na Seedcamp tekmovanju. Njihova rešitev pa je bila namenjena piscem blogov na odprtokodnem CMSju Wordpress. Z zmago na Seedcampu so dobili prvo investicijo (50.000 evrov), prav tako pa so odšli v London, kjer so tri mesece razvijali svojo rešitev. Njihova ideja je bila preprosta. Blogerjem so ponudili vsebine, ki so jim generirale več obiska, prav tako pa so že takrat postavljali orodje za monetizacijo vsebin, ki so jih blogerji objavljali.

Kasneje so dobili prve resne investitorje in zaposlili večje število ljudi. Njihov preboj je bil v veliko pomoč tudi vsem ostalim, ki so se preizkušali v startup svetu, saj so s tem utirali pot ostalim uspešnim domačim startup podjetjem, ki so v naslednjih letih prav z njihovo pomočjo in izkušnjami uspešno ponesli ime Slovenije preko naših meja.

Pred par dnevi so iz Zemante sporočili, da so svoja osnovna orodja namenjena piscem blogov in tudi mrežo uporabnikov prodali podjetju Sovrn iz Kolorada, ki bo z dodatnimi vložki še izboljšalo storitve. S tem so ustvarili še eno uspešno zgodbo zagonskih podjetij iz Slovenije, ki jim je uspelo uspešno prodati svojo storitev na svetovnem trgu. Vendar se s tem zgodba Zemante ne končuje, saj se bodo sedaj posvetili svoji novi platformi Zemanta One, s katero bodo oglaševalcem ponudili bolj učinkovite načine za promocijo vsebin in domorodno oglaševanje, ki je čedalje bolj prisotno na spletu.

Zemanta ni samo zgodba o uspehu njih samih, ampak tudi primer, kako bi morala podjetja in njihovi ustanovitelji vračati znanje in izkušnje tudi v lokalno skupnost.

Več iz rubrike