Zeleni prehod je spodbuda za prestrukturiranje

V nadaljevanju preberite:
Največji pritisk, ki jim zmanjšuje konkurenčnost na izvoznih trgih, trenutno slovenska podjetja vidijo v visokih stroških energije, podobno pa jih skrbijo tudi naraščajoče obrestne mere. Hkrati je vse bolj jasno, da je glavni dolgoročni izziv nekoliko drugačen – kako portfelj izdelkov prilagoditi zelenemu prehodu na energetskem področju in zahtevam po trajnostni uporabi virov.
»Pri cenah energentov je na globalnem trgu precejšnja asimetrija med evropskimi in drugimi proizvajalci. V Skupini Sij ta pritisk povišanja cen uravnavamo z delnim vnaprejšnjim zakupom energentov. To uspešno rešujemo, saj proizvajamo specifične nišne proizvode z visoko dodano vrednostjo, ki jim zaupajo naši dolgoletni ključni kupci,« je povedal Aleš Falatov, direktor za marketing in razvoj poslovanja.
.Več iz rubrike
Sončna elektrarna na vsako streho?
Podjetja so v času okoljske, gospodarske in energetske negotovosti prisiljena v različne prilagoditve in spremembo strategije.
Petra Wagner: Prodaja je vse, a pri nas je tabuizirana
Slovenci smo pri prodaji še vedno preveč zadržani, pravi Petra Wagner iz podjetja PetraSalesBooster.