Zeleni prehod je spodbuda za prestrukturiranje

Podjetja razvijajo izdelke, ki izpolnjujejo pričakovane višje zahteve kupcev, skrbijo pa tudi za diverzifikacijo prodajnih trgov.
Fotografija: https://www.delo.si
Odpri galerijo
https://www.delo.si

V nadaljevanju preberite:

Največji pritisk, ki jim zmanjšuje konkurenčnost na izvoznih trgih, trenutno slovenska podjetja vidijo v visokih stroških energije, podobno pa jih skrbijo tudi naraščajoče obrestne mere. Hkrati je vse bolj jasno, da je glavni dolgoročni izziv nekoliko drugačen – kako portfelj izdelkov prilagoditi zelenemu prehodu na energetskem področju in zahtevam po trajnostni uporabi virov.

»Pri cenah energentov je na globalnem trgu precejšnja asimetrija med evropskimi in drugimi proizvajalci. V Skupini Sij ta pritisk povišanja cen uravnavamo z delnim vnaprejšnjim zakupom energentov. To uspešno rešujemo, saj proizvajamo specifične nišne proizvode z visoko dodano vrednostjo, ki jim zaupajo naši dolgoletni ključni kupci,« je povedal Aleš Falatov, direktor za marketing in razvoj poslovanja.

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike