Zakaj smo za produkte prepoznavnih znamk pripravljeni plačati več?

Med navidezno enakimi produkti kupci izbirajo na podlagi svojih vrednot, izkušenj, osebnega življenjskega sloga in povsem pristranske všečnosti. Dobro zastavljena blagovna znamka izraža izkušnje, vrednote, slog, koristi ter ga nagovarja z vsebino in podobo, premišljeno in ciljno.
Fotografija: Reuters
Odpri galerijo
Reuters

Do znamk razvijamo zelo osebne odnose in z dobrim brandingom lahko podjetje naredi zelo dober vtis na kupce. Ustrezna postavitev nove ali osvežitev že obstoječe blagovne znamke pripomore k prepoznavnosti na trgu, hitrosti rasti in doseganju poslovnih ciljev.

V Tehnološkem parku Ljubljana na to temo organizirajo delavnico, ki jo bosta vodila Darja Brečko Poženel in Luka Klemen iz DBP - Brand Design Studio, kjer se bodo osredotočili na osnovne prijeme brandinga, spisali lekcije na uspešnih in neuspešnih primerih iz prakse in poiskali priložnosti tudi za dvig prepoznavnosti blagovnih znamk udeležencev.

Število mest je omejeno; prijava na dogodek: https://goo.gl/forms/FTQ5NtAvVI6QIdQF3

Več iz rubrike