Zakaj je Hrvaška top destinacija za poslovna srečanja

Številne evropske države so tako pridobile povpraševanje po organizaciji poslovnih potovanj, prav posebno mesto pa je pripadlo Hrvaški.
Naša južna soseda se je namreč znašla na visokem šestem mestu na seznamu 2019 Meeting & Incentive Destination Hot List, ki ga je sestavila največja globalna mreža za neodvisno upravljanje destinacij. Glede na to, da so na Hrvaškem izumili kravato in nalivno pero, to morda ni nič nenavadnega.
Hrvaško izbirajo največji

Veliki igralci na svetovnem odru, kot so Google, Mercedes-Benz, Dell in številni drugi so izbrali Hrvaško za destinacijo svojih poslovnih srečanj, namenjenim usposabljanju v prodaji in trženju, zaposlenim na vodstvenih položajih, think-tankom. Zakaj je ne bi izbrali tudi vi? Obiščite www.meetingscroatia.com ali se obrnite na izkušene poslovne strokovnjake na meetings@htz.hr.
Dežela neštetih možnosti
Hrvaška že od nekdaj velja za najbolj priljubljeno turistično destinacijo Slovencev. Kako tudi ne, saj je v naši neposredni bližini, cenovno dostopna, nimamo težav s sporazumevanjem, polna je naravnih lepot in ponuja številne možnosti za preživljanje časa. Kar 10-krat se je uvrstila na seznam Unescove dediščine, ima osem narodnih parkov, enajst naravnih parkov ter obalo, dolgo več kot tisoč kilometrov.
Kaj cenijo udeleženci poslovnih potovanj
Anketiranci, ki so že poslovno potovali na Hrvaško, so kot njene prednosti poudarili še varnost, dostopnost in veliko razpoložljivost hotelov, ki ponujajo e-sourcing, tj. spletne aplikacije in orodja za podporo pri sestankih. Po podatkih mednarodnega združenja organizatorjev kongresov ICCA je od leta 1960 število poslovnih srečanj vsako desetletje dvakrat višje. Leta 2017 jih je bilo že 70.000, število pa naj bi v prihodnosti še naraslo.
Kje organizirati srečanje

V Zagrebu, ki se je prelevil v sodobno evropsko prestolnico, boste začutili edinstveno vzdušje. Dubrovnik je eno najpopularnejših mest na svetu. Opatija, letovišče, ki je bilo cenjeno že v času Avstro-Ogrske, ponuja bogato gostinsko in zdraviliško ponudbo. V Istri vas bodo začarali Rovinj, Poreč, Umag in Pulj; v Dalmaciji Zadar, Šibenik, Vodice, Split in Makarska; v notranjosti države pa Osijek in številna druga mesta, v katerih vse pogosteje organizirajo konference. Zanimivi so tudi otoki Hvar, Korčula in Mali Lošinj. Vsa omenjena območja so vlagala v infrastrukturo, kar se kaže v novih ali prenovljenih hotelih, ki so dobro opremljeni s konferenčnimi dvoranami za velika in manjša srečanja.
Na Hrvaško ne le poleti
Naj Hrvaška ne bo le vaša poletna počitniška destinacija – kot Google, Mercedes-Benz, Dell in drugi jo izberite tudi vi za organizacijo poslovnega srečanja. Prijetno okolje, v katerem bo poskrbljeno za odlično vzdušje, je idealno za mreženje, druženje in snovanje novih načrtov. Če želite izvedeti več o Hrvaški kot potencialni destinaciji MICE, obiščite www.meetingscroatia.com ali se obrnite na izkušene poslovne strokovnjake hrvaškega kongresnega urada na meetings@htz.hr.

Več iz rubrike
Airbus v najdražjem segmentu letal nima konkurence
Airbus ima tudi segment obrambe, a ta dosega le dobrih deset odstotkov celotnega dobička iz poslovanja – Ta segment bo rasel.
Nevarnost stagflacije
Če pomislimo, je bilo na začetku leta pravzaprav težko najti junaka na Wall Streetu, ki bi se raje oklepal obveznic kot delnic.