Začetek kampanje pred referendumom o zakonu o drugem tiru

Danes se začne uradna referendumska kampanja o zakonu o drugem tiru. Organizatorji kampanje bodo skušali vsak s svojimi argumenti volivce prepričati, da je vladni projekt dober oziroma slab. Katera stran bo v kampanji bolj uspešna, bo znano zadnjo septembrsko nedeljo.
Fotografija: Mavric Pivk
Odpri galerijo
Mavric Pivk

Pobudnik referenduma in vodja gibanja Davkoplačevalci se ne damo Vili Kovačič napoveduje ostro kampanjo, v kateri bodo skušali volivce prepričati z argumenti, da je mogoče projekt zgraditi ceneje, hitreje in okolju bolj prijazno.

Kovačič je prepričan, da bo zakon na referendumu padel, s čimer bi se po njegovem mnenju odprla možnost za preučitev alternativnih rešitev za realizacijo projekta. Če bi zakon referendumsko preizkušnjo prestal, ga bo dal v presojo ustavnemu sodišču.

Vladna stran medtem nadaljuje z aktivnostmi za realizacijo projekta, danes naj bi bil objavljen razpis za pripravljalna dela. Državni sekretar na ministrstvu za infrastrukturo in vodja projekta Jure Leben poudarja, da drugi tir med Koprom in Divačo ni strateškega pomena le za Slovenijo, ampak tudi za širšo regijo in Evropo.

Tako vladna stran kot pobudniki referenduma bodo začetek kampanje obeležili z dogodkom. Vlada z ogledom izvlečnega tira na progi med Divačo in Koprom. Na medijskem dogodku, ki se ga bo udeležilo več ministrov in državnih sekretarjev na čelu s premierjem Mirom Cerarjem, želi tudi v živo ponazoriti zahtevnost izgradnje enega najpomembnejših geostrateških projektov doslej.

"Po dveh desetletjih smo projekt, za katerega so si prizadevale vse dosedanje vlade, premaknili z mrtve točke in pridobili gradbeno dovoljenje, začeli z gradnjo izvlečnega tira, se povezali z zalednimi državami in pridobili podporo Evropske investicijske banke ter Evropske komisije," so izpostavili v vladnem uradu za komuniciranje.

Kovačič bo medtem začetek kampanje obeležil z novinarsko konferenco v Ljubljani.

Kot organizatorji so se do četrtka poleg vladnega urada za komuniciranje in Kovačičevega gibanja Davkoplačevalci se ne damo prijavili tudi Zavezništvo socialno-liberalnih demokratov, SMC, NSi, Krščanski socialisti Slovenije - Krekovi socialisti, Stranka enakopravnih dežel, Naprej Slovenija, SD, podjetje 2TDK, Dars in Slovenske železnice.

Kot je razvidno iz evidence Ajpesa, je transakcijske račune za kampanjo odprla tudi že SDS. Za kampanjo se morajo sicer organizatorji prijaviti do 1. septembra.

Več iz rubrike