Za okrog 90 milijard dolarjev prazničnih daril bodo v trgovine vrnili Američani
Podjetje za dostavo paketov UPS pričakuje, da bo v tekočem tednu procesiralo šest milijonov vrnjenih nakupov, samo v sredo, ki je dobila neuradni naziv "nacionalni dan vračanja kupljenega v trgovine", pa so poslali nazaj 1,4 milijona paketov. UPS je od zahvalnega dne lani novembra do silvestrovega dostavil 750 milijonov paketov, kar je šest odstotkov več kot v prazničnem času leta 2016
Potrošniki naj bi letos za praznike po spletu zapravili več kot 100 milijard dolarjev, obenem pa nameravajo vrniti med 25 do 30 odstotkov kupljenega. Za oblačila in čevlje je stopnja vračanja višja od 40 odstotkov.
Praznična prodaja naj bi od prejšnje po prvih ocenah narasla za 4,9 odstotka, kar je največja rast od leta 2011, vendar pa je več tudi vračil, ki trgovcem povzročajo stroške. Kupci se odločajo za nakupe tam, kjer jim omogočajo zastonj dostavo in zastonj vrnitev, tako da trgovcem ne preostane drugega, kot da se sprijaznijo s temi stroški ali pa poklonijo konkurenci.
Vrnjeno blago gre v zbirne centre, kjer ocenijo, ali je primerno za nadaljnjo prodajo ali uničenje. Blago, cenejše od 40 dolarjev, se večinoma zavrže stran in Optoro ocenjuje, da bo letos smetišča po ZDA napolnilo tri milijarde ton prazničnih smeti.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.