Za Merkur trgovino več ponudb, interesenti v skrbni pregled

Do 20. aprila, ko je potekel rok za oddajo nezavezujočih ponudb za vseh 11.368.274 delnic družbe Merkur trgovina, je prispelo več ponudb, je danes STA povedala Goriupova, ki pa ni mogla razkriti, koliko je interesentov in koliko so ponudili.
Ponudniki bodo sedaj lahko izvedli skrbni pregled, nato pa upraviteljica pričakuje zavezujoče ponudbe. Meni, da bi lahko kupca izbrali junija.
Spletni portal Siol.net je minuli teden poročal, da je nezavezujočo ponudbo oddala družba MMTN Investicije, ki so jo za ta namen ustanovili nekateri največjih Merkurjevi dobavitelji in upniki. Med njimi sta podjetje Glen v solasti nekdanjega lastnika Lesnine Bojana Papiča - ki je nedavno odstopil z mesta predsednika nadzornega sveta Merkur trgovine - in menedžerska družba Jub-H, ki obvladuje Jub, ter po pisanju časnika Finance tudi transportno podjetje Avrigo Darka Martina Klariča, trgovsko podjetje Ahac Romana Moškotevca in podjetje Coma Andreja Šušteršiča in Zvonimirja Blatnika, ki dobavlja opremo za vodovod in kanalizacijo.
Goriupova je Merkur trgovino skušala prodati že prek zbiranja zavezujočih ponudb, ki se je izteklo sredi januarja, a na razpis ni prišla nobena ponudba. Za Merkur se je konec lanskega leta zanimal tudi hrvaški trgovec s tehničnim blagom Pevec, ki pa nato na tistem razpisu ni oddal ponudbe, po pisanju Siol.net pa tudi ne na tem pozivu.
Upraviteljica bo po poročanju sobotne izdaje časnika Delo poskrbela, da bo postopek prodaje Merkur trgovine tekel vzporedno s prodajo Merkurjevih trgovskih centrov, ki jih prodaja Heta Asset Resolution, slaba banka nekdanje avstrijske banke Hypo Alpe Adria International.
Interes za trgovske centre so po pisanju Siola in Financ med drugim izkazali družba Alpen Invest, družba Trigal, ki sta jo ustanovila Zavarovalnica Triglav in nemško podjetje KGAL, nepremičninski sklad, ki ga upravlja zasebni sklad tveganega kapitala Carlyle Group, ter tudi Merkur trgovina, ki centre trenutno najema.
Več iz rubrike
Dva tisoč novih na leto, sto tisoč v voznem parku
Posel težkih tovornjakov v Sloveniji obvladuje sedem ali osem znamk. Še vedno skoraj vsi dizelski, električnih letos deset.
Trajnost je odgovor tudi na nihanje cen energije
Povečal se je delež podjetij, ki merijo ogljični odtis, zmanjšal pa se je delež podjetij, ki postavljajo cilje razogljičenja.