Za gradnjo druge cevi karavanškega predora devet ponudb

Na razpis za izvajalca del za izgradnjo druge cevi avtocestnega predora Karavanke na slovenski strani je do današnjega izteka roka prispelo devet ponudb. Najnižja je ponudba turškega podjetja v višini 89,3 milijona evrov, ki je bistveno nižja od ostalih, najvišja ponudba pa znaša 140,3 milijona evrov, ki prav tako precej odstopa od ostalih.
Fotografija: Ljubo Vukelič
Odpri galerijo
Ljubo Vukelič

Kot so po odpiranju ponudb za STA pojasnili v Družbi za avtoceste v RS (Dars), bo skladno z razpisanimi pogoji in merili strokovna komisija za izvedbo navedenega javnega naročila svoje delo nadaljevala s podrobnim pregledom in oceno prejetih ponudb. Pogodba z izbranim izvajalcem pa bo lahko podpisana šele po pravnomočnosti odločitve o oddaji javnega naročila.

Po podatkih Darsa o podanih ponudbah za izgradnjo vzhodne cevi karavanškega predora in ponudbenih cenah, je najnižjo ponudbo oddalo turško podjetje Cengiz Insaat v višini 89,3 milijona evrov, najvišja pa je ponudba Pomgrada v konzorciju z Marti Avstrija in Marti Švica v višini 140,3 milijona evrov.

Ponudbe so oddali tudi Implenia Österreich v konzorciju z Implenia Švica in CGP Novo mesto za 114,8 milijona evrov, Gorenjska gradbena družba v sodelovanju s češkim Metrostavom za 104,4 milijona evrov, GH Holding v sodelovanju z avstrijskim Hochtiefom za 118,6 milijona evrov, Kolektor CGP z Rikom in turškim Yapi Merkezijem za 109,4 milijona evrov, sarajevski Euroasfalt s Cestnim podjetjem Ptuj za 106,3 milijona evrov, grški J&P Avax za 115 milijonov evrov in italijanski Astaldi s partnerjema Cipa in GIC gradnje za 117,5 milijona evrov.

Investicijska vrednost projekta dograditve predora Karavanke vključno z manjkajočo polovico avtoceste in vsemi potrebnimi ureditvami na slovenski strani je bila sicer ocenjena na 151,6 milijona evrov brez davka na dodano vrednost, od tega naj bi gradbena dela znašala okoli 121,5 milijona evrov.

Načrtovana prostorska ureditev na slovenski strani meje obsega gradnjo nove predorske cevi v dolžini 3546 metrov, od tega je 3446 metrov pod zemljo, in manjkajočega dela avtoceste med vhodom v predor in obstoječo cestninsko postajo v dolžini približno 620 metrov. Dela naj bi stekla letos, predviden rok izgradnje pa je po projektantski oceni v petih letih od uvedbe izvajalca v delo.

Sočasno se bo gradnja druge predorske cevi odvijala tudi na avstrijski strani, na kateri leži več kot polovica osem kilometrov dolgega predora. Po poročanju Financ je Asfinag, ki upravlja avtocestno omrežje v Avstriji, dobil sedem ponudb gradbincev. Cene se gibljejo od 89,8 milijonov evrov, kolikor znaša ponudba Konzorcija Swietelsky, do 140,2 milijona evrov podjetja Implenia Österreich.

Več iz rubrike

Rimac Technology bo razvil in proizvedel baterijske sisteme za Skupino BMW

To sodelovanje predstavlja ključni trenutek v rasti podjetja Rimac Technology.

Aprilsko znižanje obresti ECB bi bilo kar presenečenje

Finančni trgi večinsko pričakujejo, da bo evrska oblast obrestno ukrepala junija, letos pa so v svoja cenovna predvidevanja že vključili tri reze.

Iz Nemčije boljši podatki o industrijski proizvodnji

Analitiki menijo, da bi se lahko industrijska stagnacija v »gospodarskem motorju« EU končala v prvem četrtletju, pričakovani ugodni učinki tudi za Slovenijo.

Milijoni evrov preplačil pri Fursu, a denarja ne vrnejo samodejno

Na Fursovih računih za 22 milijonov evrov preplačil fizičnih oseb. Če vam denarja niso vrnili sami, vložite zahtevek, da ne ostanete brez njega.