Za gradnjo druge cevi karavanškega predora devet ponudb

Na razpis za izvajalca del za izgradnjo druge cevi avtocestnega predora Karavanke na slovenski strani je do današnjega izteka roka prispelo devet ponudb. Najnižja je ponudba turškega podjetja v višini 89,3 milijona evrov, ki je bistveno nižja od ostalih, najvišja ponudba pa znaša 140,3 milijona evrov, ki prav tako precej odstopa od ostalih.
Fotografija: Ljubo Vukelič
Odpri galerijo
Ljubo Vukelič

Kot so po odpiranju ponudb za STA pojasnili v Družbi za avtoceste v RS (Dars), bo skladno z razpisanimi pogoji in merili strokovna komisija za izvedbo navedenega javnega naročila svoje delo nadaljevala s podrobnim pregledom in oceno prejetih ponudb. Pogodba z izbranim izvajalcem pa bo lahko podpisana šele po pravnomočnosti odločitve o oddaji javnega naročila.

Po podatkih Darsa o podanih ponudbah za izgradnjo vzhodne cevi karavanškega predora in ponudbenih cenah, je najnižjo ponudbo oddalo turško podjetje Cengiz Insaat v višini 89,3 milijona evrov, najvišja pa je ponudba Pomgrada v konzorciju z Marti Avstrija in Marti Švica v višini 140,3 milijona evrov.

Ponudbe so oddali tudi Implenia Österreich v konzorciju z Implenia Švica in CGP Novo mesto za 114,8 milijona evrov, Gorenjska gradbena družba v sodelovanju s češkim Metrostavom za 104,4 milijona evrov, GH Holding v sodelovanju z avstrijskim Hochtiefom za 118,6 milijona evrov, Kolektor CGP z Rikom in turškim Yapi Merkezijem za 109,4 milijona evrov, sarajevski Euroasfalt s Cestnim podjetjem Ptuj za 106,3 milijona evrov, grški J&P Avax za 115 milijonov evrov in italijanski Astaldi s partnerjema Cipa in GIC gradnje za 117,5 milijona evrov.

Investicijska vrednost projekta dograditve predora Karavanke vključno z manjkajočo polovico avtoceste in vsemi potrebnimi ureditvami na slovenski strani je bila sicer ocenjena na 151,6 milijona evrov brez davka na dodano vrednost, od tega naj bi gradbena dela znašala okoli 121,5 milijona evrov.

Načrtovana prostorska ureditev na slovenski strani meje obsega gradnjo nove predorske cevi v dolžini 3546 metrov, od tega je 3446 metrov pod zemljo, in manjkajočega dela avtoceste med vhodom v predor in obstoječo cestninsko postajo v dolžini približno 620 metrov. Dela naj bi stekla letos, predviden rok izgradnje pa je po projektantski oceni v petih letih od uvedbe izvajalca v delo.

Sočasno se bo gradnja druge predorske cevi odvijala tudi na avstrijski strani, na kateri leži več kot polovica osem kilometrov dolgega predora. Po poročanju Financ je Asfinag, ki upravlja avtocestno omrežje v Avstriji, dobil sedem ponudb gradbincev. Cene se gibljejo od 89,8 milijonov evrov, kolikor znaša ponudba Konzorcija Swietelsky, do 140,2 milijona evrov podjetja Implenia Österreich.

Več iz rubrike

aktualno

Francoske sirarje je načela plesen

Tradicionalna prodaja sira v Franciji se je zmanjšala za več kot polovico. Državo tisočih sirov je covid-19 pahnil na rob prepada.

aktualno

Christine Lagarde: Čakajo nas globoke spremembe v svetovni ekonomiji

Gospodarska koronakriza, bo povzročila globoke spremembe v svetovnem gospodarstvu, je dejala Christine Lagarde, vodja Evropske centralne banke (ECB).

aktualno

Parlamentarno pot začenja paket ukrepov za drugi val epidemije

Odbor DZ za delo ima danes na dnevnem redu seje predlog novega interventnega zakona, katerega cilj je omiliti in odpraviti posledice epidemije covida-19 za državljane in gospodarstvo.

aktualno

Znano je kdo je imel lani pri sosedih največ prihodka in kdo dobička

FINA je obdelala letne računovodske izkaze, ki jih je do 30. junija oddalo 131.701 podjetij, ki plačujejo davek na dobiček, razen bank, zavarovalnic in drugih finančnih institucij.

Komentarji: