Za blagovno znamko Peka ni bilo zanimanja

Današnja dražba za blagovno znamko Peka, ki je v stečaju od začetka lanskega leta, ni bila uspešna. K dražbi ni pristopil nihče. Ker je to že drugi neuspeli poskus iskanja kupca za blagovno znamko tržiškega obutvenega podjetja, bo stečajna upraviteljica naslednjič interes najverjetneje preverjala z dražbo, ki omogoča zniževanje izhodiščne cene.
Fotografija: Peko Press Release
Odpri galerijo
Peko Press Release

Kot je za STA povedala stečajna upraviteljica Peka Tadeja Tamše, je blagovno znamko skušala prodati že prek zbiranja zavezujočih ponudb za izklicno ceno 761.000 evrov, sedaj pa še z javno dražbo z zviševanjem cene, ki je bila tokrat določena pri 374.000 evrih. Da bi prodajo pospešila, bo sedaj najverjetneje predlagala javno dražbo z zniževanjem cene. Tako bo jasno, ali interes za Pekovo blagovno znamko sploh obstaja.

Prek dražbe z zniževanjem izhodiščne cene je Tamšetova aprila uspela najti kupca za Pekovo hčerinsko podjetje PGP Inde. Vendar je za izvedbo prodaje potrebna še vrsta soglasij, saj je kupec za družbo ponudil bistveno manj od polovice likvidacijske vrednosti podjetja, ki se ukvarja z izdelavo podplatov.

Postopek odobritve prodaje še teče, čeprav je bila dražba izvedena že 20. aprila. Tamšetova upa, da bo sodišče v kratkem pozvalo upniški odbor k izdaji soglasja. Potrebno je namreč tako soglasje upniškega odbora kot tudi ločitvenega upnika, poleg tega pa je potrebna še odobritev ministrstva za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti, saj gre za invalidsko podjetje.

Tamšetova meni, da bodo prodajo podprli, saj sicer podjetje čaka stečaj. Kupec pa obljublja sanacijo podjetja in njegovo nadaljnje poslovanje. Lastnik bo sicer moral v podjetje vložiti tudi nekaj kapitala, saj brez tega podjetje, ki je po stečaju matičnega družbe s 40 zaposlenimi nadaljevalo proizvodnjo podplatov za druge naročnike, ne bo preživelo.

Več iz rubrike