Z novim prevzemom krepi položaj na trgu

V nadaljevanju preberite:
Strategija Adoba temelji tako na organski rasti kot prevzemih podjetij, ki ponujajo komplementarne produkte in rešitve. Tako je bilo že leta 2009 s prevzemom Omnitura. Ta je bil vodilno podjetje na področju spletnih analitičnih rešitev, ki so temelj segmenta digitalnih izkušenj.
Adobe ga je uporabil kot platformo za vključitev v druge trženjske in oglaševalske rešitve. Precej so pridobili zaradi možnosti navzkrižne prodaje produktov in rešitev, namenjenih trženju in oglaševanju
.Več iz rubrike
Podelili so nagrade za marketinško učinkovitost
Nazive za najučinkovitejšo agencijo, znamko in oglaševalca so prejeli Shift, Argeta in Atlantic Grupa.
Niko Klanšek: 99 odstotkov startupov ne uspe, a verjeti je treba v en odstotek
Niko Klanšek je Slovenec, ki je na Kickstarterju v 36 urah zbral 100.000 dolarjev.