Z novim prevzemom krepi položaj na trgu
V nadaljevanju preberite:
Strategija Adoba temelji tako na organski rasti kot prevzemih podjetij, ki ponujajo komplementarne produkte in rešitve. Tako je bilo že leta 2009 s prevzemom Omnitura. Ta je bil vodilno podjetje na področju spletnih analitičnih rešitev, ki so temelj segmenta digitalnih izkušenj.
Adobe ga je uporabil kot platformo za vključitev v druge trženjske in oglaševalske rešitve. Precej so pridobili zaradi možnosti navzkrižne prodaje produktov in rešitev, namenjenih trženju in oglaševanju
.Več iz rubrike
Kako blizu Donalda Trumpa sedi Tim Cook?
Šef Appla je novega ameriškega predsednika finančno podprl ob inavguraciji, ni pa se (še) odpovedal pravilom DEI.
Paul Atkins prinaša spremembe v SEC, tudi za kriptovalute
Mandat Garyja Genslerja je zazanamovalo tudi približno sto ukrepov, ki so obravnavali izdajatelje kriptovalut.