Z novim prevzemom krepi položaj na trgu

V nadaljevanju preberite:
Strategija Adoba temelji tako na organski rasti kot prevzemih podjetij, ki ponujajo komplementarne produkte in rešitve. Tako je bilo že leta 2009 s prevzemom Omnitura. Ta je bil vodilno podjetje na področju spletnih analitičnih rešitev, ki so temelj segmenta digitalnih izkušenj.
Adobe ga je uporabil kot platformo za vključitev v druge trženjske in oglaševalske rešitve. Precej so pridobili zaradi možnosti navzkrižne prodaje produktov in rešitev, namenjenih trženju in oglaševanju
.Več iz rubrike
Veliki projekti: KPK hoče nadzornike z vpogledom v tajne dokumente
Na podlagi izkušenj s projekti, kot je bil Teš 6, je Komisija za preprečevanje korupcije oblikovala priporočila za nov zakon.
Delavce za proizvodnjo električnega twinga v Revozu še iščejo
Število brezposelnih še upada, novomeška družba pa naj bi letos zaposlila 250 ljudi.