Z novim prevzemom krepi položaj na trgu

V nadaljevanju preberite:
Strategija Adoba temelji tako na organski rasti kot prevzemih podjetij, ki ponujajo komplementarne produkte in rešitve. Tako je bilo že leta 2009 s prevzemom Omnitura. Ta je bil vodilno podjetje na področju spletnih analitičnih rešitev, ki so temelj segmenta digitalnih izkušenj.
Adobe ga je uporabil kot platformo za vključitev v druge trženjske in oglaševalske rešitve. Precej so pridobili zaradi možnosti navzkrižne prodaje produktov in rešitev, namenjenih trženju in oglaševanju
.Več iz rubrike
Ali svet ne verjame več v vsemogočni ameriški dolar?
Trumpova trgovinska vojna sili vlagatelje v zavedanje, da se lahko prevlada ameriške valute zmanjša ali celo prekine.
Warren Buffet se bo do konca leta upokojil
Ameriški investitor in filantrop je na letnem srečanju delničarjev napovedal, da se bo konec leta 2025 umaknil s položaja glavnega izvršnega direktorja.