Z električnim kolesom kar 65 kilometrov na uro
Dunajski policisti so v petek zvečer naleteli na nenavaden prizor. Ob redni kontroli prometa so namreč zaznali kolesarja, ki je z električnim kolesom drvel 65 kilometrov na uro, in sicer po klancu navzgor.
Odpri galerijo
Hitrega kolesarja so možje v modrem ustavili in po natančnem pregledu ugotovili, da je kolo predelal tako, da je omogočalo doseganje hitrosti do 70 kilometrov na uro.
Dunaj velja za mesto, v katerem je lepo živeti.
Zaradi »odlične ponudbe javnih storitev, splošne varnosti, dobro strukturiranega javnega prevoza kot tudi številnih kulturnih dogodkov in možnosti preživljanja prostega časa« si je po oceni mednarodnega svetovalnega podjetja Mercer letos že desetič zapored prislužil primat med 231 mesti z vsega sveta kot mesto, ki ponuja najboljšo kakovost življenja. Kraljuje pa tudi na podobni Economistovi lestvici, kjer je po sedmih letih z vrha izrinil avstralski Melbourne.
Razmah cest in avtomobilov na Dunaju že desetletja potiska pešce na obrobje. Pešci soo tudi navajeni, da je večina cestišča namenjena avtomobilom, pa tudi parkiranju. Še preden so se na Dunaju lotili prenove ceste Mariahilferstrasse, ki je postala prvo deljeno območje, si nihče ni znal predstavljati, da bi lahko hodili po sredini ceste, saj so trgovine in lokali ob robu. Sicer se lahko po omenjeni cesti še vedno zapeljejo z avtomobilom, vendar je hitrost omejena na 20 kilometrov na uro.
Cesto si avtomobili delijo ne le s kolesarji, ampak tudi z avtobusi in s pešci. Danes starši tam otroke učijo voziti kolo, prej si tega nismo znali predstavljati. Lahko posedajo po klopcah in uživajo v lepem vremenu. Sprememba v miselnosti in dojemanju deljenega prostora se je zgodila takoj – s postavitvijo prvih klopi.
Pri nas je električna kolesa populariziral Niko Klanšek, ki je že leta 2013 navdušil na takrat popularnem Kickstarterju (Kickstarter je spletna platforma, kjer lahko posamezniki predstavijo svoje ideje in tako iščejo vlagatelje).
V sklopu svoje kampanje je več kot dosegel cilj podpornikov, do leta 2015 pa je njegovo zagonsko podjetje imelo že milijon evrov prihodkov.
Električno kolo je enako klasičnemu kolesu z možnostjo običajne vožnje, ob tem pa lahko preklopimo tudi na električni pogon. Običajno električna kolesa omogočajo dva načina vožnje, in sicer povsem električen pogon, ki ga upravljamo z ročko (kot pri motorjih), lahko pa uporabljamo električno podporo pedaliranju, kjer se sami poganjamo, vendar imamo ob tem nekaj pomoči.
V primerjavi z motornimi kolesi je prednost električnih koles večja okretnost in lažja vožnja po mestu. Podporo uživa še pri osebah, ki si želijo prevoznih sredstev s čim manj emisij.
Dunaj velja za mesto, v katerem je lepo živeti.
Zaradi »odlične ponudbe javnih storitev, splošne varnosti, dobro strukturiranega javnega prevoza kot tudi številnih kulturnih dogodkov in možnosti preživljanja prostega časa« si je po oceni mednarodnega svetovalnega podjetja Mercer letos že desetič zapored prislužil primat med 231 mesti z vsega sveta kot mesto, ki ponuja najboljšo kakovost življenja. Kraljuje pa tudi na podobni Economistovi lestvici, kjer je po sedmih letih z vrha izrinil avstralski Melbourne.
Razmah cest in avtomobilov na Dunaju že desetletja potiska pešce na obrobje. Pešci soo tudi navajeni, da je večina cestišča namenjena avtomobilom, pa tudi parkiranju. Še preden so se na Dunaju lotili prenove ceste Mariahilferstrasse, ki je postala prvo deljeno območje, si nihče ni znal predstavljati, da bi lahko hodili po sredini ceste, saj so trgovine in lokali ob robu. Sicer se lahko po omenjeni cesti še vedno zapeljejo z avtomobilom, vendar je hitrost omejena na 20 kilometrov na uro.
Cesto si avtomobili delijo ne le s kolesarji, ampak tudi z avtobusi in s pešci. Danes starši tam otroke učijo voziti kolo, prej si tega nismo znali predstavljati. Lahko posedajo po klopcah in uživajo v lepem vremenu. Sprememba v miselnosti in dojemanju deljenega prostora se je zgodila takoj – s postavitvijo prvih klopi.
Pri nas je električna kolesa populariziral Niko Klanšek, ki je že leta 2013 navdušil na takrat popularnem Kickstarterju (Kickstarter je spletna platforma, kjer lahko posamezniki predstavijo svoje ideje in tako iščejo vlagatelje).
V sklopu svoje kampanje je več kot dosegel cilj podpornikov, do leta 2015 pa je njegovo zagonsko podjetje imelo že milijon evrov prihodkov.
Električno kolo je enako klasičnemu kolesu z možnostjo običajne vožnje, ob tem pa lahko preklopimo tudi na električni pogon. Običajno električna kolesa omogočajo dva načina vožnje, in sicer povsem električen pogon, ki ga upravljamo z ročko (kot pri motorjih), lahko pa uporabljamo električno podporo pedaliranju, kjer se sami poganjamo, vendar imamo ob tem nekaj pomoči.
V primerjavi z motornimi kolesi je prednost električnih koles večja okretnost in lažja vožnja po mestu. Podporo uživa še pri osebah, ki si želijo prevoznih sredstev s čim manj emisij.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.