WEBSI - Spletna trgovina Skaza najboljša

Spletno trgovino Skaza so v prenovljeni podobi predstavili javnostim februarja 2018. Ta zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo, »mobile friendly design« ter sodobne marketinške pristope. Predstavitev izdelkov v spletni trgovini vključujejo videi in drugi interaktivni gradniki. Komunikacijo s strankami aktivno povezujejo z drugimi družbenimi omrežji in tako v digitalnem svetu nastopajo v celostni podobi.
Ekipa Skaza se je na tekmovanje WEBSI prijavila z izhodiščem projekta – združiti, povezati in preplesti spletno stran z vsemi njenimi vsebinami v celoto. Cilj spletne strani je uporabnike ozavestiti, da so izdelki podjetja, razdeljeni v segmenta Home in Outdoor, plod odlično pozicioniranega mednarodnega proizvodnega podjetja. Ob tem pa želijo dvigniti zavedanje tudi B2B partnerjev, da v podjetju vlaganja v raziskave, razvoj in inovacije na koncu procesa znajo uresničiti z izjemnimi izdelki in rešitvami na trgu končnih porabnikov.
V uresničevanje ciljev digitalne prisotnosti in s tem tudi rasti spletne prodaje v Skazi uspešno vključujejo tudi njihove partnerje, distributerje in druge posrednike na tujih trgih, povedo iz podjetja.
Več iz rubrike
Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni
Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.
Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo
Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.