WEBSI - Spletna trgovina Skaza najboljša

Spletno trgovino Skaza so v prenovljeni podobi predstavili javnostim februarja 2018. Ta zagotavlja odlično uporabniško izkušnjo, »mobile friendly design« ter sodobne marketinške pristope. Predstavitev izdelkov v spletni trgovini vključujejo videi in drugi interaktivni gradniki. Komunikacijo s strankami aktivno povezujejo z drugimi družbenimi omrežji in tako v digitalnem svetu nastopajo v celostni podobi.
Ekipa Skaza se je na tekmovanje WEBSI prijavila z izhodiščem projekta – združiti, povezati in preplesti spletno stran z vsemi njenimi vsebinami v celoto. Cilj spletne strani je uporabnike ozavestiti, da so izdelki podjetja, razdeljeni v segmenta Home in Outdoor, plod odlično pozicioniranega mednarodnega proizvodnega podjetja. Ob tem pa želijo dvigniti zavedanje tudi B2B partnerjev, da v podjetju vlaganja v raziskave, razvoj in inovacije na koncu procesa znajo uresničiti z izjemnimi izdelki in rešitvami na trgu končnih porabnikov.
V uresničevanje ciljev digitalne prisotnosti in s tem tudi rasti spletne prodaje v Skazi uspešno vključujejo tudi njihove partnerje, distributerje in druge posrednike na tujih trgih, povedo iz podjetja.
Več iz rubrike
Trajnost je odgovor tudi na nihanje cen energije
Povečal se je delež podjetij, ki merijo ogljični odtis, zmanjšal pa se je delež podjetij, ki postavljajo cilje razogljičenja.
Direktor je odgovoren za svoje odločitve
Po pojasnilih 2TDK jih obravnava neodvisni zunanji nadzorni inženir.