Vstopa Apple v produkcijo pretočnih vsebin?

Netflix, Youtube in Amazon Prime Hollywoodu povzročajo vse več sivih las. Svojim naročnikom namreč ponujajo celotno izkušnjo razvedrilnega dela televizijskega programa prek spleta za dokaj skromno mesečno naročnino, zato je denimo Netflix samo od letošnjega aprila do junija pridobil 5,2 milijona novih naročnikov.
Da je Apple za razvoj pretočnih vsebin namenil več milijard dolarjev, je prvi poročal Wall Street Journal. Kot povzema francoska tiskovna agencija AFP, pri Applu navedb niso želeli komentirati, analitiki pa ocenjujejo, da je to edina logična poteza, če se želi tehnološki velikan obdržati v ospredju.
"Če želi Apple ostati relevanten, se mora lotiti naročniških pretočnih storitev, kar pa pomeni izvirne vsebine," je poudaril glavni analitik pri Jackdaw Research Jan Dawson.
Analitik Paul Verna iz Emarketerja je ob tem dodal, da se video vsebine odlično ujemajo z Applovo poslovno strategijo. "Vsebine so ključni manjkajoči člen, ki bi Applu lahko pomagal popolniti močan ekosistem programiranja, naprav in storitev," je dejal.
Da je lastno predvajanje pretočnih vsebin smiselna poteza, po ocenah analitikov dokazuje tudi nedavna odločitev ameriškega medijsko-zabaviščnega velikana Disney. Ta je minuli teden ob objavi četrtletnih poslovnih rezultatov sporočil, da od leta 2019 ne bo več sodeloval z Netflixom, ampak bo sam predvajal svoje filme in nadaljevanke. Delnice Netflixa so takrat izgubile sedem odstotkov.
Netflix ima sicer trenutno 104 milijone naročnikov v več kot 190 državah.
Več iz rubrike
Letalska industrija pričakuje rekordno število potnikov in rast dobička
Hitro okrevanje letalske industrije po pandemiji, a IATA opozarja na šibko prifitabilnost panoge.
Slovenija je še povečala zaostanek v produktivnosti
Zaradi demografskih sprememb bo vedno manj možnosti, da zaostanek zmanjšujemo z večjo zaposlenostjo.