Vrhunski kuharji + mobilnost po meri = kreativna rešitev

Kako so Vivovci v življenje spustili novo blagovno znamko VIVO BOX TO GO.
Fotografija: Utrinki iz VIVO D125 za Bežigradom z Vivo cateringom, Teslami in GLS Slovenija, v 22 slovenskih mest hkrati. FOTO: Peter IRMAN
Odpri galerijo
Utrinki iz VIVO D125 za Bežigradom z Vivo cateringom, Teslami in GLS Slovenija, v 22 slovenskih mest hkrati. FOTO: Peter IRMAN

Podjetje Vivo d.o.o. se z dolgoletno tradicijo na slovenskem in evropskem trgu uvršča v eno izmed treh najprepoznavnejših catering podjetij Jugovzhodne Evrope. Njihov razvoj je bil vsa leta povezan s kreativnimi rešitvami na področju F&B (food and beverage) z visoko dodano vrednostjo. Koronsko krizo pa so Vivovci s trajnostno miselnostjo za naročnike današnjega časa izkoristili za razvoj nove blagovne znamke VIVO BOX TO GO.
 
Za naročnika GLS Slovenija, so skupaj s partnerjem AvantCar Slovenija in njihovimi zero emission Tesla električnimi vozili, izpeljali prvi online dogodek, na 22-ih različnih lokacijah po Sloveniji, kjer so postregli z več kot 400 VIVO TO GO BOX-i. 
 
Ekipa Vivo cateringa na delu. FOTO: Peter IRMAN
Ekipa Vivo cateringa na delu. FOTO: Peter IRMAN
Zgodba Vivo cateringa in GLS Slovenija je povezana z angleško kraljico in angleškim dvorom. Mednarodno podjetje GLS je namreč ustanovila kraljeva družina v Londonu pod imenom Royal Mail. Podjetju Vivo catering pa je bila zaupana pogostitev iz strani kraljice Elizabete II. natanko pred 12 leti.
 
Z Vivovim partnerjem na projektu VIVO BOX TO GO, AvantCar-jem, in njihovimi električnimi avtomobili Tesla, so online povezanim zaposlenim GLS, na vseh 22 prizoriščih po Sloveniji, dostavili VIVO TO GO BOX-e ob istem času in jih tako povezali - tudi v tem kritičnem času - na online dogodku. 
 
VIVO BOX TO GO je v tej različici vseboval opcijo hladnega kosila, v razvoju pa so tudi BOX-i z različnimi toplimi vsebinami in raznoraznimi finger prigrizki.
 
VIVO BOX TO GO. FOTO: Marko Delbello Ocepek
VIVO BOX TO GO. FOTO: Marko Delbello Ocepek
Na lokacijah kjer so iz Vivo cateringa dnevno prisotni ali v bližini bodo tako ponudili tudi toplo kosilo ali večerjo, slastne enolončnice, kaj iz babičinega lonca ali pa sodobno kulinariko, sporoča podjetje.
 
Vivova razvojna ekipa ima še polno kreativnih in inovativnih rešitev tudi v korona-času, seveda z upoštevanjem priporočil in varovanjem zdravja gostov in svojih zaposlenih. Nova blagovna znamka podjetja - VIVO BOX TO GO - pa je sedaj zaživela v polnem zagonu in veselem vzdušju na VIVO D125 z Vivo cateringom.
 
Vivo catering chefi so pripravili celostno linijo VIVO TO GO BOX-ov ki temeljijo predvsem na lokalnih in svežih sestavinah s poudarkom na zdravih in okusnih obrokih. Te dni pa bo zaživela tudi spletna VIVO TO GO ponudba.
 

Več iz rubrike

aktualno

Razglašeni letošnji najlepši in najgostoljubnejši kraji v Sloveniji

Turistična zveza Slovenije (TZS) je v soboto razglasila letošnje dobitnike priznanj v akciji Moja dežela - lepa in gostoljubna.

aktualno

Slovenija se uvršča v sam vrh glede očetovskega dopusta, Hrvaška glede materins…

Kakšne so pravice novopečenih staršev pri koriščenju dopusta po posameznih državah? Kakšne so pravice istospolnih parov po svetu do posvojitve?

aktualno

Slovenski Viberate pritegnil zanimanje največjih založbenih hiš

Podjetje Viberate je predstavilo analitično orodje za glasbeno industrijo, ki jo je koronakriza močno zdesetkala, zanimanje pa kažejo tudi največje založbe.

aktualno

Pripravljenost vlade na nov val okužb po večini ocenjena z najnižjo oceno

Manj kot četrtina vprašanih pripravljenost vlade ocenjuje kot dobro ali zelo dobro, bistveno pa upada tudi delež tistih, ki zaupajo vladi, da bo sprejela prave odločitve za našo državo.

Komentarji: