Vrhunski kuharji + mobilnost po meri = kreativna rešitev
Kako so Vivovci v življenje spustili novo blagovno znamko VIVO BOX TO GO.
Odpri galerijo
Podjetje Vivo d.o.o. se z dolgoletno tradicijo na slovenskem in evropskem trgu uvršča v eno izmed treh najprepoznavnejših catering podjetij Jugovzhodne Evrope. Njihov razvoj je bil vsa leta povezan s kreativnimi rešitvami na področju F&B (food and beverage) z visoko dodano vrednostjo. Koronsko krizo pa so Vivovci s trajnostno miselnostjo za naročnike današnjega časa izkoristili za razvoj nove blagovne znamke VIVO BOX TO GO.
Za naročnika GLS Slovenija, so skupaj s partnerjem AvantCar Slovenija in njihovimi zero emission Tesla električnimi vozili, izpeljali prvi online dogodek, na 22-ih različnih lokacijah po Sloveniji, kjer so postregli z več kot 400 VIVO TO GO BOX-i.
Z Vivovim partnerjem na projektu VIVO BOX TO GO, AvantCar-jem, in njihovimi električnimi avtomobili Tesla, so online povezanim zaposlenim GLS, na vseh 22 prizoriščih po Sloveniji, dostavili VIVO TO GO BOX-e ob istem času in jih tako povezali - tudi v tem kritičnem času - na online dogodku.
VIVO BOX TO GO je v tej različici vseboval opcijo hladnega kosila, v razvoju pa so tudi BOX-i z različnimi toplimi vsebinami in raznoraznimi finger prigrizki.
Vivova razvojna ekipa ima še polno kreativnih in inovativnih rešitev tudi v korona-času, seveda z upoštevanjem priporočil in varovanjem zdravja gostov in svojih zaposlenih. Nova blagovna znamka podjetja - VIVO BOX TO GO - pa je sedaj zaživela v polnem zagonu in veselem vzdušju na VIVO D125 z Vivo cateringom.
Vivo catering chefi so pripravili celostno linijo VIVO TO GO BOX-ov ki temeljijo predvsem na lokalnih in svežih sestavinah s poudarkom na zdravih in okusnih obrokih. Te dni pa bo zaživela tudi spletna VIVO TO GO ponudba.
Za naročnika GLS Slovenija, so skupaj s partnerjem AvantCar Slovenija in njihovimi zero emission Tesla električnimi vozili, izpeljali prvi online dogodek, na 22-ih različnih lokacijah po Sloveniji, kjer so postregli z več kot 400 VIVO TO GO BOX-i.
Zgodba Vivo cateringa in GLS Slovenija je povezana z angleško kraljico in angleškim dvorom. Mednarodno podjetje GLS je namreč ustanovila kraljeva družina v Londonu pod imenom Royal Mail. Podjetju Vivo catering pa je bila zaupana pogostitev iz strani kraljice Elizabete II. natanko pred 12 leti.
Z Vivovim partnerjem na projektu VIVO BOX TO GO, AvantCar-jem, in njihovimi električnimi avtomobili Tesla, so online povezanim zaposlenim GLS, na vseh 22 prizoriščih po Sloveniji, dostavili VIVO TO GO BOX-e ob istem času in jih tako povezali - tudi v tem kritičnem času - na online dogodku.
VIVO BOX TO GO je v tej različici vseboval opcijo hladnega kosila, v razvoju pa so tudi BOX-i z različnimi toplimi vsebinami in raznoraznimi finger prigrizki.
Na lokacijah kjer so iz Vivo cateringa dnevno prisotni ali v bližini bodo tako ponudili tudi toplo kosilo ali večerjo, slastne enolončnice, kaj iz babičinega lonca ali pa sodobno kulinariko, sporoča podjetje.
Vivova razvojna ekipa ima še polno kreativnih in inovativnih rešitev tudi v korona-času, seveda z upoštevanjem priporočil in varovanjem zdravja gostov in svojih zaposlenih. Nova blagovna znamka podjetja - VIVO BOX TO GO - pa je sedaj zaživela v polnem zagonu in veselem vzdušju na VIVO D125 z Vivo cateringom.
Vivo catering chefi so pripravili celostno linijo VIVO TO GO BOX-ov ki temeljijo predvsem na lokalnih in svežih sestavinah s poudarkom na zdravih in okusnih obrokih. Te dni pa bo zaživela tudi spletna VIVO TO GO ponudba.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.