Vpliv poletno-športnega utripa na potrošnjo

V nadaljevanju preberite:
Poletni meseci prinašajo znatne spremembe v potrošnji in vedenju ljudi, zlasti med velikimi športnimi dogodki, kot so evropsko prvenstvo v nogometu, olimpijske igre in Tour de France, ki se bodo letos poleti vsi zvrstili.
Ta sektor tako imenovanih nenujnih potrošnih dobrin (angleško consumer discretionary) običajno vključuje izdelke in storitve, ki niso nujno potrebni za vsakodnevno preživetje, kot so luksuzni izdelki, zabavna elektronika, turistične storitve in moda.
.Več iz rubrike
Marjan Osvald: Prihodnost pošte je dostava spletnih nakupov
Z namestnikom generalnega direktorja Svetovne poštne zveze smo govorili o prihodnosti poštnih organizacij ter njihovem pomenu v družbi.
Krka lani s 353 milijoni evrov čistega dobička
Največjo rast prodaje je dolenjski farmacevt dosegel v Vzhodni Evropi, kjer je tudi največji trg Rusija.