Volkswagnovo poslednje slovo hrošču
Volkswagen je v sredo v Mehiki obeležil konec proizvodnje legendarnih hroščev. Zadnji proizvedeni avto v modri barvi so odpeljali v muzej v mehiški Puebli.

Odpri galerijo
Nemogoče si je predstavljati Volkswagen brez hrošča. Pixabay
Nemški avtomobilski velikan je konec proizvodnje ikoničnega modela obeležili v mehiški Puebli, kjer so avto proizvajali zadnjih 40 let. Model je močno zaznamoval ameriško popularno kulturo in dosegel zvezdniški status zahvaljujoč vlogam v filmih Herbie in Love Bug (Ljubezenski hrošč).
"Nemogoče si je predstavljati Volkswagen brez hrošča," je dejal predsednik in izvršni direktor Volkswagnove skupine v Ameriki Keogh. "Čeprav je prišel čas, bomo v Volkswagnu vedno cenili vlogo, ki jo je imel avto pri evoluciji naše znamke," je dodal.
Model, ki se ga je prijel vzdevek hrošč, je bil na severnoameriški trg iz Nemčije prvič pripeljan leta 1949. V ZDA so jih prodali skoraj pet milijonov, kar predstavlja okoli četrtino prodanih modelov po vsem svetu, so zapisali v Volkswagnu. V nemškem velikanu so sicer prodali 21,5 milijona hroščev.
Nemci so konec 90. let prejšnjega stoletja predstavili nov model legendarnega hrošča in jih do leta 2010 prodali 1,2 milijona. Aktualna tretja generacija hroščev je zaživela leta 2011. Vsi modeli so bili proizvedeni v Puebli.
V omenjeni tovarni bodo kmalu začeli s proizvodnjo športnih terenskih vozil, namenjenih za severnoameriški trg.
"Nemogoče si je predstavljati Volkswagen brez hrošča," je dejal predsednik in izvršni direktor Volkswagnove skupine v Ameriki Keogh. "Čeprav je prišel čas, bomo v Volkswagnu vedno cenili vlogo, ki jo je imel avto pri evoluciji naše znamke," je dodal.
Model, ki se ga je prijel vzdevek hrošč, je bil na severnoameriški trg iz Nemčije prvič pripeljan leta 1949. V ZDA so jih prodali skoraj pet milijonov, kar predstavlja okoli četrtino prodanih modelov po vsem svetu, so zapisali v Volkswagnu. V nemškem velikanu so sicer prodali 21,5 milijona hroščev.
Nemci so konec 90. let prejšnjega stoletja predstavili nov model legendarnega hrošča in jih do leta 2010 prodali 1,2 milijona. Aktualna tretja generacija hroščev je zaživela leta 2011. Vsi modeli so bili proizvedeni v Puebli.
V omenjeni tovarni bodo kmalu začeli s proizvodnjo športnih terenskih vozil, namenjenih za severnoameriški trg.
Več iz rubrike
Spar bo od BTC v upravljanje prevzel logistični proces v enem od programov
Spar Slovenija je priglasil koncentracijo z družbo BTC, je razvidno iz spletne strani Agencije za varstvo konkurence.
Kdo so posamezniki, ki se potegujejo za AmCham Top potencial leta 2025
AmCham Young Professionals je program za osebni in karierni razvoj liderjev prihodnje generacije, ki želijo razvijati svoje talente.