VLM Airlines še ni razkril načrtov za zimsko sezono

V letalski družbi, pod katero letalske storitve skupaj razvijata belgijska družba SHS Antwerp Aviation in slovenska družba VLM Airlines, obe pa sta nastali pod okriljem nizozemske družbe SHS Aviation in imata iste lastnike kot družba Aerodrom Maribor, števila potnikov na avgustovskih letih njihovega 50-sedežnega turbopropelerskega letala Fokker 50 ne želijo razkriti, saj naj bi to zanimalo tudi njihovo konkurenco.
"Kljub temu smo zelo veseli rezultatov obeh linij, predvsem ob upoštevanju, da smo s prodajo kart začeli samo pet dni pred prvim poletom ter glede na zelo kratko obdobje izvajanja poletov," je za STA dejal predstavnik VLM Airlines Yves Panneels in dodal, da so številne pozitivne odzive prejeli tako od potnikov kot od turističnih agencij, kar je za njih velika spodbuda za naprej.
Neuradno so bile številke potnikov na obeh linijah precej skromne, saj naj bi v Split ter Dubrovnik in nazaj prepeljali le nekaj več kot 200 ljudi. S tem mariborskemu letališču niso pripomogli veliko pri rasti letos najnižjega prometa v zadnjih nekaj letih. Do konca avgusta se številka ni približala niti 3000 potnikom, čeprav je bil to najbolj prometni mesec, v katerem so prepeljali tretjino vseh v letošnjem letu. Največ je k temu prispeval mariborski nogometni klub z uspešno evropsko sezono, ki še ni končana.
Več iz rubrike
Spotikanje ob učenju hoje
Umetna inteligenca v poslu je komaj dobro shodila, no, še vedno se spotika.
Airbus v najdražjem segmentu letal nima konkurence
Airbus ima tudi segment obrambe, a ta dosega le dobrih deset odstotkov celotnega dobička iz poslovanja – Ta segment bo rasel.