Visoka cena sladoleda kot sinonim za inflacijo pohlepa

(Pre)dragi sladoledi postajajo očiten primer t. i. inflacije pohlepa, ko proizvajalci višje stroške obesijo izključno na kupce.
Fotografija: https://www.delo.si
Odpri galerijo
https://www.delo.si

Proizvajalec sladoledov Magnum in Ben&Jerry's, nizozemski Unilever, velikan v prodaji izdelkov široke potrošnje, poroča o skokoviti rasti dobička v prvih šestih mesecih tega leta, ki po navedbah BBC skoraj v celoti temelji na zvišanju cen. Število prodanih sladoledov je namreč upadlo.

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike

Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni

Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.

Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo

Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.

Skoraj desetodstotno zvišanje cen počitniških storitev. Se draži tudi hrana?

Junijska inflacija znaša 0,8 odstotka, letna rast cen življenjskih potrebščin se je povzpela na 2,2 odstotka.

TOP 300: Dobavitelji avtomobilske industrije čistijo bilance

Več velikih avtomobilskih podjetij je v postopku poslovnega in finančnega preoblikovanja.