Viličarji Toyota – rešitev za vaše skladiščne izzive
V svetovnem merilu je Toyota med proizvajalci viličarjev vodilna, saj se po kakovosti, učinkovitosti in zanesljivosti uvrščajo v svetovni vrh. Nič čudnega, da so zato v podjetju Gorenje GTI iz Velenja zelo ponosni, da so lahko njihov generalni zastopnik in pooblaščeni serviser za Slovenijo. »Ponujamo širok izbor, od ročnih, čelnih, nizko- in visokodvižnih, regalnih in ozkoregalnih, komisionirnih in avtomatskih viličarjev,« pravijo v Gorenju GTI. V njihovi ponudbi so tudi Toyotina vlečna vozila. »Poleg prodaje ter kratkoročnega in dolgoročnega najema viličarjev zagotavljamo tudi lasten servis s centralno servisno delavnico v Velenju in mobilno servisno mrežo, kar nam omogoča hitro in učinkovito odzivnost pri naših servisnih storitvah,« poudarijo v podjetju.
Stalno izobraževanje in posluh za stranke
Prodajno in servisno osebje se ves čas izobražuje in tehnično usposablja, kar je tudi tesno povezano s Toyotino filozofijo. V Toyoti so prav nenehne spremembe oziroma izboljšave sestavni del njihovega proizvodnega procesa. Izobraževanja o uporabi in vzdrževanju viličarja v Gorenju GTI zagotavljajo tudi strankam – kupcem in najemnikom viličarjev. V Gorenju verjamejo v viličarje znamke Toyota, zato jih uporabljajo tudi v vseh podjetjih skupine Gorenje, kjer so postali standard za logistično podporo.
Varnost na prvem mestu
»Pred slabima dvema letoma smo v skupini Gorenje vpeljali tudi sistem za upravljanje in nadzorovanje flote viličarjev I Site, ki se je izkazal kot izjemna pomoč pri upravljanju flot viličarjev. Sistem združuje številne pozitivne učinke, ki so merljivi v nižjih stroških in večji varnosti za vse udeležence logističnih procesov z viličarji,« poudarijo v velenjskem podjetju. Omenjeni sistem je vpeljan pri številnih strankah, ki so prepoznale njegove prednosti in pozitivne učinke. V Toyoti namenjajo veliko pozornosti prav varnosti, in to ne le voznika viličarja, ampak vseh prisotnih v procesu logistike. Zato imajo vsi Toyotini čelni viličarji serijsko vgrajen patentirani sistem SAS (sistem aktivne stabilnosti), ki z vso vgrajeno elektroniko zagotavlja stabilnost viličarja in tovora. Sistem preprečuje, da bi se viličar zaradi prehitre vožnje ali previsokega težišča prevrnil.
Tretja tehnična rešitev Toyote, ki prispeva k varnosti v logističnih procesih, je signalizacijski varnostni sistem, imenovan SpotMe. Kot so nam razložili strokovnjaki Gorenja GTI, je namenjen večji varnosti udeležencev in zmanjšuje možnost nesreč. »Sistem prispeva k znatnemu zmanjšanju škode na vozilih in infrastrukturi ter poškodb udeležencev v logističnih procesih. Sestavljata ga infrardeči senzor (IR) in semafor z utripajočimi lučmi (enota SpotMe). Senzor pravočasno zazna gibanje in viličarje ali pešce v križišču oziroma na nepreglednem mestu in aktivira enoto SpotMe, ta pa opozori voznika na bližajočega se pešca ali viličarja in s tem prepreči morebitno nesrečo,« pojasnijo sogovorniki.
Vsi opisani sistemi (I Site, SAS in SpotMe) so plod Toyotine filozofije, ki je temelj za tako imenovani Toyota Production System oziroma Toyotin sistem proizvodnje. Po Toyotini filozofiji višja oziroma boljša učinkovitost nikoli ne sme biti dosežena z manjšo varnostjo udeleženih v procesu uporabe viličarjev. Z izboljšanjem varnosti pa se obenem poveča produktivnost in znižajo stroški.
»Vi poskrbite za posel, za viličarje bomo mi,« sklenejo v Gorenju GTI.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese