Viličarji so se elektrificirali pred avtomobili
V nadaljevanju preberite:
V zadnjih letih imajo tako rekoč vsi novi viličarji za delo v skladiščih električni oziroma baterijski pogon. Takih je vse več tudi za delo na prostem. Kaj je tisto, kar dela baterijskega viličarja superiornega, kakšen razvoj lahko še pričakujemo?
Na vprašanje so odgovorili Brane Švegelj, direktor slovenske podružnice Jungheinrich, Aleš Hrovat, direktor programa transportna mehanizacija družbe Gorenje GTI, ki zastopa viličarje Toyota, Primož Eržen, direktor podjetja Vilboss, in Davor Vrečko, direktor družbe Linde Viličar.
.Več iz rubrike
Rebeka Kropivšek Leskovar je inženirka leta 2024
Že med razvojem tehnologije je pomembno razmišljati, kako bo vplivala na družbo, pravi inženirka strojništva s specializacijo v robotiki.
Petrolov poslovni načrt pod pritiskom regulacije
Petrol letos načrtuje skoraj 180 milijonov evrov čistega dobička.