Viličarji so se elektrificirali pred avtomobili

V nadaljevanju preberite:
V zadnjih letih imajo tako rekoč vsi novi viličarji za delo v skladiščih električni oziroma baterijski pogon. Takih je vse več tudi za delo na prostem. Kaj je tisto, kar dela baterijskega viličarja superiornega, kakšen razvoj lahko še pričakujemo?
Na vprašanje so odgovorili Brane Švegelj, direktor slovenske podružnice Jungheinrich, Aleš Hrovat, direktor programa transportna mehanizacija družbe Gorenje GTI, ki zastopa viličarje Toyota, Primož Eržen, direktor podjetja Vilboss, in Davor Vrečko, direktor družbe Linde Viličar.
.Več iz rubrike
Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni
Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.
Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo
Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.