Viličarji so se elektrificirali pred avtomobili

V nadaljevanju preberite:
V zadnjih letih imajo tako rekoč vsi novi viličarji za delo v skladiščih električni oziroma baterijski pogon. Takih je vse več tudi za delo na prostem. Kaj je tisto, kar dela baterijskega viličarja superiornega, kakšen razvoj lahko še pričakujemo?
Na vprašanje so odgovorili Brane Švegelj, direktor slovenske podružnice Jungheinrich, Aleš Hrovat, direktor programa transportna mehanizacija družbe Gorenje GTI, ki zastopa viličarje Toyota, Primož Eržen, direktor podjetja Vilboss, in Davor Vrečko, direktor družbe Linde Viličar.
.Več iz rubrike
Slovenija v prvem četrtletju z velikim gospodarskim padcem
Naš BDP je v prvem trimesečju upadel za 0,8 odstotka, kar je največ med državami Unije, na udaru zlasti investicije v gradbene objekte, ugotavlja Surs.
Mateja Urlep: Predsodke podpihujejo tisti, ki branijo svoje milijardne interese
V podkastu z mag. Matejo Urlep o znanosti, pogumu, zdravstvu in izkušnjah v farmacevtskih multinacionalkah.