Viličarji so se elektrificirali pred avtomobili
V nadaljevanju preberite:
V zadnjih letih imajo tako rekoč vsi novi viličarji za delo v skladiščih električni oziroma baterijski pogon. Takih je vse več tudi za delo na prostem. Kaj je tisto, kar dela baterijskega viličarja superiornega, kakšen razvoj lahko še pričakujemo?
Na vprašanje so odgovorili Brane Švegelj, direktor slovenske podružnice Jungheinrich, Aleš Hrovat, direktor programa transportna mehanizacija družbe Gorenje GTI, ki zastopa viličarje Toyota, Primož Eržen, direktor podjetja Vilboss, in Davor Vrečko, direktor družbe Linde Viličar.
.Več iz rubrike
Individualni naložbeni računi: korak k večji prepoznavnosti kapitalskih trgov
Varčevalec bo lahko pod ugodnejšimi pogoji investiral okoli dve povprečni plači na leto, davčni učinek bo nastopil šele ob izplačilu.
Povpraševanja po avtomatizaciji bo še več
Pri nas prevladujejo majhna in srednja podjetja, zato sta oviri za hitrejšo avtomatizacijo tudi neprimernost obstoječih notranjih procesov.