Viličarji postajajo vse bolj avtomatizirani

V nadaljevanju preberite:
Danes so viličarji v skladiščih veliko več od strojev, s katerimi je mogoče tovor s točke A premestiti na točko B. »Obvladati« morajo precej napredne tehnologije, da omogočajo integracijo s sistemi za upravljanje zalog, in prav tako morajo zadostiti novim potrebam na področju varnosti. Klasični viličarji se tako že močno prepletajo z avtomatiziranimi in robotiziranimi napravami.
»Sodobni skladiščni viličarji imajo številne lastnosti, s katerimi se izboljšujeta njihova učinkovitost in varnost. Naj naštejem nekatere: električni pogon, pri katerem ni emisij izpušnih plinov; visoka nosilnost za dvig in premikanje težjih palet; napredni krmilni sistemi za natančno in enostavno upravljanje viličarja; samodejni sistemi za stabilizacijo v ozkih hodnikih, ki preprečujejo prevrnitev pri dvigovanju težjih palet; sposobnost upravljanja na daljavo pri avtomatskih sistemskih viličarjih; nizka raven hrupa, kar izboljšuje delovne pogoje v skladišču; natančni senzorji za dvigovanje bremen oziroma uporaba videokamer za točno pozicioniranje palet v regalni sistem,« je pričakovanja upravljavcev skladišč strnil Brane Švegelj, direktor slovenske podružnice podjetja Jungheinrich
.Več iz rubrike
V Trstu bodo pretovorili 100.000 zabojnikov manj, Maersk seli del posla
Logično je, da bo danski ladjar ceneje pretovarjal na svojem terminalu na Reki, saj si bo sam določal cene.
Znana primorska podjetniška družina bi kupila zaprte poslovalnice Petrola
Primorska družba naj bi nakup financirala iz lastnih in posojilnih virov pri domačih posojilodajalcih.