Viličarji postajajo vse bolj avtomatizirani

V nadaljevanju preberite:
Danes so viličarji v skladiščih veliko več od strojev, s katerimi je mogoče tovor s točke A premestiti na točko B. »Obvladati« morajo precej napredne tehnologije, da omogočajo integracijo s sistemi za upravljanje zalog, in prav tako morajo zadostiti novim potrebam na področju varnosti. Klasični viličarji se tako že močno prepletajo z avtomatiziranimi in robotiziranimi napravami.
»Sodobni skladiščni viličarji imajo številne lastnosti, s katerimi se izboljšujeta njihova učinkovitost in varnost. Naj naštejem nekatere: električni pogon, pri katerem ni emisij izpušnih plinov; visoka nosilnost za dvig in premikanje težjih palet; napredni krmilni sistemi za natančno in enostavno upravljanje viličarja; samodejni sistemi za stabilizacijo v ozkih hodnikih, ki preprečujejo prevrnitev pri dvigovanju težjih palet; sposobnost upravljanja na daljavo pri avtomatskih sistemskih viličarjih; nizka raven hrupa, kar izboljšuje delovne pogoje v skladišču; natančni senzorji za dvigovanje bremen oziroma uporaba videokamer za točno pozicioniranje palet v regalni sistem,« je pričakovanja upravljavcev skladišč strnil Brane Švegelj, direktor slovenske podružnice podjetja Jungheinrich
.Več iz rubrike
Brez širitve avtocest bodo zastoji vse večji
Začetek del za tretji pas je predviden do konca leta 2024, leto pozneje naj bi bil zgrajen priključek Dragomer.
Trgovci bi lahko decembra stavkali
Za sindikat so zahteve delodajalcev v panogi nesprejemljive, med drugim nasprotujejo nedeljskemu delu.