Veliki načrti Kitajcev v Evropi
V prispeveku preberite:
Ko smo bili leta 2005 na razstavi avtomobilov v Frankfurtu, so se prvič v svojem paviljonu organizirano predstavili kitajski proizvajalci. Vse skupaj je delovalo kot nekakšna posebnost, če si zanjo ob obilici evropskih novosti slučajno imel čas.
Slabi dve desetletji kasneje so se lansko jesen ob domačih nemških tekmecih na razstavi v Münchnu kitajski proizvajalci postavili veliko bolj ponosno, enako bo menda letos marca v Ženevi. Velike načrte imajo, marsikdo se jih boji, pa čeprav je njihov tržni delež za zdaj šele nekaj odstotkov. V rokavu imajo tudi velike naložbe. Kdo je njihov največji igralec? Kdo je bilo doslej s prodajo najbolj uspešen v Evropi? Katera evropska država postaja novo električno avtomobilsko proizvodno središče?
.Več iz rubrike
Na GZS verjamejo, da novih omrežnin še ne bo
Več preglednosti, manj časovnih blokov in odprava sezon so pričakovanja gospodarstva.
Hrvaška skupina Ciak v nov prevzem v Sloveniji
V regiji poteka agresivna konsolidacija trgovine z avtodeli. Preživijo lahko zgolj podjetja, ki imajo ekonomijo obsega.