Veliki načrti Kitajcev v Evropi
V prispeveku preberite:
Ko smo bili leta 2005 na razstavi avtomobilov v Frankfurtu, so se prvič v svojem paviljonu organizirano predstavili kitajski proizvajalci. Vse skupaj je delovalo kot nekakšna posebnost, če si zanjo ob obilici evropskih novosti slučajno imel čas.
Slabi dve desetletji kasneje so se lansko jesen ob domačih nemških tekmecih na razstavi v Münchnu kitajski proizvajalci postavili veliko bolj ponosno, enako bo menda letos marca v Ženevi. Velike načrte imajo, marsikdo se jih boji, pa čeprav je njihov tržni delež za zdaj šele nekaj odstotkov. V rokavu imajo tudi velike naložbe. Kdo je njihov največji igralec? Kdo je bilo doslej s prodajo najbolj uspešen v Evropi? Katera evropska država postaja novo električno avtomobilsko proizvodno središče?
.Več iz rubrike
Individualni naložbeni računi: korak k večji prepoznavnosti kapitalskih trgov
Varčevalec bo lahko pod ugodnejšimi pogoji investiral okoli dve povprečni plači na leto, davčni učinek bo nastopil šele ob izplačilu.
Povpraševanja po avtomatizaciji bo še več
Pri nas prevladujejo majhna in srednja podjetja, zato sta oviri za hitrejšo avtomatizacijo tudi neprimernost obstoječih notranjih procesov.