Velika nagrada festivala Zlati boben v roke Grey Slovenia

S podelitvijo nagrad se je v petek zaključil mednarodni festival kreativnosti Zlati boben, ki je pod okriljem Slovenske oglaševalske zbornice od srede potekal v Ljubljani. Med slovenskimi agencijami je slavila Grey Slovenia, ki je za Lahkonočnice naročnika A1 Slovenija prejela veliko nagrado ter zlati in srebrni boben.
Fotografija: Žiga Intihar
Odpri galerijo
Žiga Intihar

Organizatorji so podelili 45 srebrnih bobnov, 17 zlatih bobnov in 14 velikih nagrad. Veliko nagrado za družbeno korist je prejela agencija Grey Poland za The biggest christmas chori v skupini odnosi z javnostmi. Med slovenskimi agencijami je slavila Grey Slovenia, so sporočili organizatorji.

Najboljša agencijska mreža leta je McCann Worldgroup, prejemnica nagrade zlata mreža, z zbranimi 141 točkami. S 67 točkami je McCann Worldgroup Italy prejela nagrado zlata vrtnica za najboljšo agencijo leta. Voskhod iz Rusije je tudi tokrat postala najboljša neodvisna agencija in z 52 točkami prejela nagrado Golden Dragon. Velika nagrada za najboljšo znamko pa je pripadla znamki Vodafone, ki je zbrala 55 točk.

V kategoriji posebnih nagrad je v tekmovalni sekciji Najboljše delo Golden Drum Adriatic Award prejela agencija New Moment New Ideas Company za One Book For Peace. Podeljeni sta bili dve Silver Drum Adriatic Award nagradi. Prejemnici sta agencija Grey Slovenia za Lahkonočnice in agencija McCann Beograd za democrARtisation. Nagrada Bronze Drum Adriatic Award je pripadla agenciji Bruketa&Žinić&Grey za Hope.

V tekmovalni sekciji Najboljša praksa je Golden Drum Adriatic Award prejela agencija Grey Slovenia za Lahkonočnice, Silver Drum Adriatic Award pa Imago Ogilvy za Dear Mr. President. Nagrado Bronze Drum Adriatic Award je prejela agencija McCann Beograd za democrARtisation.

Prejemnik zlate ure je izvršni kreativni direktor agencije McCann Worldgroup Italy Alessandro Sabini za kampanjo Responsibly the beer.

Zmagovalci tekmovanja za mlade bobnarje so postali Michal Orlikowski in Bartosz Chlebowicz za kreativno rešitev See The Full Picture, Damian Kitowski in Michal Oleksow za delo Ljubljana - Culture Overload ter Kaja Dobrzanska in Adriana Hochmanska za Hard to pronounce. Easy to love ter kreativna rešitev Small in size, great in stories, avtorice Tee Šubat.

Več iz rubrike