Več sodelovanja v severnem Jadranu

Promet v pristaniščih Koper, Reka in Trst generira predvsem povečanje industrijske dejavnosti v zaledju.
Fotografija: https://www.delo.si
Odpri galerijo
https://www.delo.si

V nadaljevanju preberite:

Združenje severnojadranskih pristanišč Napa je v 13 letih delovanja doseglo cilj, saj se je skupni pretovor zabojnikov na območju več kot podvojil. Med razlogi za to, da je sever Jadranskega morja eno od redkih območij v Evropi, kjer pristaniški promet stalno raste, je direktor prodaje v Luki Koper Andrej Cah najprej omenil pravočasno prilagoditev infrastrukture na nove, večje ladje. Če so pred desetletjem pripeljale največ 6000 kontejnerskih enot TEU, jih zdaj do 15.000, po Cahovih besedah pa je v prihodnjih letih realistično pričakovati ladje z 20.000 enotami ali več.

Preberite več...

.

Več iz te teme:

Več iz rubrike

Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni

Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.

Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo

Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.

Skoraj desetodstotno zvišanje cen počitniških storitev. Se draži tudi hrana?

Junijska inflacija znaša 0,8 odstotka, letna rast cen življenjskih potrebščin se je povzpela na 2,2 odstotka.

TOP 300: Dobavitelji avtomobilske industrije čistijo bilance

Več velikih avtomobilskih podjetij je v postopku poslovnega in finančnega preoblikovanja.