V vrhu Aerodroma Maribor zdaj še Meng Lingkun

Nizozemec je direktorski položaj prevzel šele julija, ko je na tem mestu zamenjal Ladimirja Broliha, slednji pa se je preselil za svetovalca družbe SHS Aviation, lastnika Aerodroma Maribor, odkoder je Runge tudi prišel kot letalski strokovnjak in tesen sodelavec Harma J. Prinsa, znanega iz letališke in še nekaterih drugih poslovnih zgodb v Mariboru.
Kot so julija ob imenovanju pojasnili v SHS Aviation, naj bi bil Runge odgovoren za vodenje in delovanje letališča, vključno z varnostjo, trženjem in razvojem podjetja, saj ima bogate izkušnje v letalski in turistični panogi, ki jih je pridobil s 30-letnim delovanjem na številnih vodstvenih položajih v letalskih družbah in pri organizatorjih potovanj.
Kot je nedavno pisal Večer, bi lahko prišlo tudi do manjših lastniških sprememb, saj naj bi se delež trenutnih azijskih lastnikov nekoliko zmanjšal, a naj bi družbo SHS Aviaton dokapitalizirali še novi kitajski investitorji.
Velikopotezni načrti, ki so jih sedanji lastniki Aerodroma Maribor napovedovali že za letos in v naslednjih letih obljubljali vsaj 300 milijonov evrov investicij, do leta 2028 dva milijona potnikov ter 160.000 ton pretovora letno, pa so za zdaj neuresničeni.
Več iz rubrike
Slovenija ima potencial, a mora povečati konkurenčnost
Geopolitične negotovosti vplivajo na položaj bank in povečujejo tveganja, ob tem Slovenija potrebuje razbremenitev gospodarstva, so opozorili na konferenci ZBS.
Sašo Berger: Petrol bo morda prisiljen zmanjševati podporo kulturi, športu
Teden pred iztekom regulacije cen država še ni razkrila, kako bo cene urejala v prihodnje.