V Sloveniji ima 45 odstotkov podjetij profil na družbenih omrežjih
Družbene medije uporablja 47 odstotkov podjetij z vsaj 10 zaposlenimi v Sloveniji, profil na katerem od družbenih omrežij pa jih ima 45 odstotkov, so izračunali na državnem statističnem uradu.
Pri tem so bolj dejavna podjetja v storitvenih dejavnostih. Med podjetji v proizvodnih dejavnostih jih namreč družbene medije uporablja nekaj več kot tretjina, medtem ko je v storitvenih dejavnostih takšnih skoraj tri petine.
Ta podjetja uporabljajo družbene medije za različne namene in v različnem obsegu. Največ (70 odstotkov) jih uporablja družbene medije za oglaševanje, 43 odstotkov za komuniciranje s strankami in 27 odstotkov za pridobivanje novih sodelavcev, 12 odstotkov pa jih na ta način vključuje svoje stranke v razvoj ali v inovacijo izdelkov ali storitev, ki jih nudijo.
Petina podjetij plačuje za spletno oglaševanje, npr. za oglase na internetnih iskalnikih, družbenih medijih ali na drugih spletnih straneh. Prednost spletnega oglaševanje je, da lahko doseže potencialne stranke ob pravem času, na pravem mestu in na stroškovno učinkovit način, komentirajo na državnem statističnem uradu. Glede na število zaposlenih se za plačevanje oglaševanja prek spleta najpogosteje odločajo velika podjetja.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese