V Portorožu se začenja 25. oglaševalski festival Zlati boben
Letos bodo lahko obiskovalci festivala, ki ga organizira Slovenska oglaševalska zbornica, po besedah njegove predsednice Mojce Briščik prisluhnili široki paleti tem, ki spodbujajo razmišljanje, informirajo in navdihujejo.
"Velik del vsebine festivala je namenjen prepoznavanju najboljših praks in izboljšanju poslovnih rezultatov. Navdih za omenjeno pa iščemo pri tistih, ki znajo najbolje zaznati izzive sodobnosti. Zagotovo so najboljši katalizatorji prihodnjih sprememb," je pred začetkom festivala napovedala Briščikova.
Med govorci bodo ustanovitelj britanske agencije Bartle Bogle Hegarty John Hegarty, globalni glavni direktor pri agenciji R/GA iz New Yorka Barry Wacksman, direktor komunikacij pri Nike EMEA na Nizozemskem David Pivk in izvršni direktor Svetovne zveze oglaševalcev iz Belgije Stephan Loerke.
Vrhunec tridnevnega dogajanja bo petkova slavnostna razglasitev zmagovalcev. Na festival so pred začetkom prispela dela iz 28 držav. Največ jih je prijavila Romunija, in sicer 188, sledi pa Rusija s 149 prijavljenimi deli. Prvič v zgodovini Zlatega bobna bosta na tekmovanju sodelovali tudi Španija in Portugalska.
Kot so še pojasnili organizatorji festivala, je dela prijavilo 196 različnih agencij, ki se bodo potegovale za nagrado zlata vrtnica, 28 različnih agencijskih mrež se bo potegovalo za nagrado zlata mreža, 103 neodvisne agencije pa za Golden Dragon Award.
Mladi kreativci so na tekmovanje za Mlade bobnarje prijavili 172 posterjev, vsebinsko pa se letos osredotočajo na krepitev blagovne znamke Piran - Tartinijevo mesto. Prijavljena dela bosta ocenjevali dve žiriji, sestavljeni iz 22 mednarodno priznanih strokovnjakov iz kreativne industrije.
Več iz rubrike
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese
Razbijamo mite: kako resnično voditi finance podjetja
Ste podjetnik, ki skrbi za finance v podjetju? Če vas zanima, kako do finančne varnosti in uspešnosti, se prijavite na brezplačni webinar Bilance niso finance.