V Portorožu o modernih poteh v zavarovalništvu

Želja po zmanjšanju stroškov poslovanja tudi zavarovalnice sili, da poleg tradicionalnih prodajnih poti, kot so zastopniki in posredniki, iščejo tudi alternativne prodajne poti. Prodaja prek spleta, pametnih telefonov in družbenih omrežij se tako vse bolj uveljavlja tudi pri prodaji zavarovalniških produktov, poudarjajo organizatorji.
O modernih prodajnih poteh bo danes govorilo več predavateljev, udeležencem konference pa bodo med drugim predstavili še optimalne strategije za digitalni uspeh in preživetje v 21. stoletju, sodelujoči na popoldanski okrogli mizi pa se bodo spraševali, ali je čas, da pozabijo vse, kar vedo o zavarovalništvu.
Konferenca se bo sklenila v petek, ko bo več predavanj posvečenih vprašanju partnerstva z državo, denimo pri odpravljanju posledic naravnih nesreč v kmetijstvu. Govorili bodo še o zdravstvenih zavarovanjih in dolgotrajni oskrbi, v Portorož pa bosta prišli tudi finančna ministrica Mateja Vraničar Erman in evropska poslanka Tanja Fajon.
Več iz rubrike
Tesla na ceste z robotaksiji – lahko tekmuje z Waymom?
Samovozeči taksiji omogočajo velik potencial za rast.
Čeprav se Murdochovi srdito prepirajo, njihov imperij cveti
Zakaj so vlagatelji tako navdušeni nad njihovimi medijskimi podjetji?