V Ljubljani sedma konferenca Diggit
Udeleženci bodo tako slišali praktične izkušnje slovenskih podjetij, izvedeli, kaj se dogaja na področju digitalne inteligence, s katerimi digitalnimi izzivi se spopadajo organizacije in kakšne so lastnosti digitalnega potrošnika prihodnosti, napovedujejo v Diggit Marketing magazinu in družbi TSmedia, ki dogodek organizirata
Strokovnjaki bodo sodelujoče vpeljali v nove poslovne pristope, ogledali si bodo lanske digitalne inovacije in se pogovarjali o vplivnostnem marketingu. Udeleženci bodo lahko spoznali prvega kiborga na svetu Neila Harbissona, ki bo govoril o neposredni povezavi tehnologije in človeka, posvetili pa se bodo tudi izkušnji Estonije kot najbolj napredne države pri uvajanju digitalne družbe.
Na konferenci bodo že petič podelili tudi nagrade za izjemne dosežke na področju digitalnega komuniciranja v Sloveniji. Zanje se letos poteguje 70 prijavljenih del. Največ prijav so organizatorji zabeležili v kategoriji trgovina, največ del pa je prijavila agencija Mediodrom, in sicer 14. Mediodromu po številu prijav sledi Agencija 101 s šestimi prijavami, tretje mesto pa si delita AV studio in Renderspace s po petimi prijavljenimi deli.
Po mnenju vodje tržnih komunikacij za regijo Adriatik v podjetju Renault Nissan Slovenija in letošnje predsednice žirije Barbare Randić so ključni elementi odlične digitalne komunikacijske kampanje med drugim pravo sporočilo za ciljne skupine, personalizacija sporočila glede na komunikacijski kanal in ciljno skupino ter inovativne rešitve v digitalnem okolju. Kreativne rešitve, nastale v lanskem letu, bo poleg Randićeve ocenjevalo še devet članov žirije.
Več iz rubrike
Joc Pečečnik prijatelju Franciju Pliberšku v spomin
Gradnja skupnosti je bila Francijevo poslanstvo. Verjel je v sodelovanje, izmenjavo idej, znanost in napredek.
Zgodba avtomobilskega dobavitelja v postopku transformacije
Zapleten proces prehajanja iz klasičnih montažnih postopkov v nove proizvodne procese