V letu 2018 prodanih 1,56 milijarde pametnih mobilnikov
Globalna prodaja pametnih mobilnikov končnim uporabnikom se je v letu 2018 v primerjavi z letom prej povečala za 1,2 odstotka na 1,56 milijarde prodanih naprav. Vodilni položaj je ohranil Samsung, a se mu je delež zmanjšal.
Odpri galerijo
Južnokorejski proizvajalec Samsung je v letu 2018 zabeležil 19-odstotni tržni delež, medtem ko je v letu poprej njegov delež znašal 20,9 odstotka. Delež se je zmanjšal tudi ameriškemu podjetju Apple, in sicer s 14 na 13,4 odstotka.
Na tretjem mestu je kitajski Huawei, ki pa je v nasprotju z vodilnima dvema proizvajalcema zabeležil povečanje deleža. V letu 2017 je zasedal 9,8-odstotni delež, lani pa ga je povečal na 13 odstotkov.
Prvo peterico po prodaji pametnih mobilnikov končnim uporabnikom v lanskem letu zaokrožujeta še dva kitajska proizvajalca: Xiaomi, ki je delež povečal s 5,8 na 7,9 odstotka, in Oppo, ki se mu je delež povečal s 7,3 na 7,6 odstotka.
Nedavno objavljeni podatki mednarodne analitske hiše IDC so medtem pokazali drugačno sliko. Po njihovih podatkih se je prodaja na letni ravni namreč zmanjšala za 4,1 odstotka na 1,4 milijarde naprav.
Na tretjem mestu je kitajski Huawei, ki pa je v nasprotju z vodilnima dvema proizvajalcema zabeležil povečanje deleža. V letu 2017 je zasedal 9,8-odstotni delež, lani pa ga je povečal na 13 odstotkov.
Prvo peterico po prodaji pametnih mobilnikov končnim uporabnikom v lanskem letu zaokrožujeta še dva kitajska proizvajalca: Xiaomi, ki je delež povečal s 5,8 na 7,9 odstotka, in Oppo, ki se mu je delež povečal s 7,3 na 7,6 odstotka.
Nedavno objavljeni podatki mednarodne analitske hiše IDC so medtem pokazali drugačno sliko. Po njihovih podatkih se je prodaja na letni ravni namreč zmanjšala za 4,1 odstotka na 1,4 milijarde naprav.
Več iz rubrike
Bogate podpore obnovljivim virom ne prepričajo vseh
Milijoni bodo šli v spodbude za vetrnice in sončne elektrarne, a to naj bo tam, kjer je omrežje.
Kitajski in evropski kupec sta povsem različna
Na Kitajskem srednji razred še zmeraj raste, zato se povečuje tudi prodaja novih avtomobilov.