V letu 2018 prodanih 1,56 milijarde pametnih mobilnikov

 Globalna prodaja pametnih mobilnikov končnim uporabnikom se je v letu 2018 v primerjavi z letom prej povečala za 1,2 odstotka na 1,56 milijarde prodanih naprav. Vodilni položaj je ohranil Samsung, a se mu je delež zmanjšal.
Fotografija: Getty Images
Odpri galerijo
Getty Images

Južnokorejski proizvajalec Samsung je v letu 2018 zabeležil 19-odstotni tržni delež, medtem ko je v letu poprej njegov delež znašal 20,9 odstotka. Delež se je zmanjšal tudi ameriškemu podjetju Apple, in sicer s 14 na 13,4 odstotka.

Na tretjem mestu je kitajski Huawei, ki pa je v nasprotju z vodilnima dvema proizvajalcema zabeležil povečanje deleža. V letu 2017 je zasedal 9,8-odstotni delež, lani pa ga je povečal na 13 odstotkov.

Prvo peterico po prodaji pametnih mobilnikov končnim uporabnikom v lanskem letu zaokrožujeta še dva kitajska proizvajalca: Xiaomi, ki je delež povečal s 5,8 na 7,9 odstotka, in Oppo, ki se mu je delež povečal s 7,3 na 7,6 odstotka.

Nedavno objavljeni podatki mednarodne analitske hiše IDC so medtem pokazali drugačno sliko. Po njihovih podatkih se je prodaja na letni ravni namreč zmanjšala za 4,1 odstotka na 1,4 milijarde naprav.

Več iz rubrike

Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni

Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.

Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo

Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.

Skoraj desetodstotno zvišanje cen počitniških storitev. Se draži tudi hrana?

Junijska inflacija znaša 0,8 odstotka, letna rast cen življenjskih potrebščin se je povzpela na 2,2 odstotka.

TOP 300: Dobavitelji avtomobilske industrije čistijo bilance

Več velikih avtomobilskih podjetij je v postopku poslovnega in finančnega preoblikovanja.