V Evropi teden zagonskih podjetij

"Namen pobude, ki je del prizadevanj Evropske komisije za spodbujanje gospodarske rasti in ustvarjanje delovnih mest, je, da se zagonska podjetja seznanijo s podporo in viri na lokalni, regionalni in evropski ravni," so zapisali v komisiji.
Evropski teden zagonskih podjetij se tokrat odvija drugič. Lani se je podobnih dogodkov udeležilo prek 15.000 zagonskih podjetij, prek družbenih omrežij se je v njegove aktivnosti vključilo prek štiri milijone ljudi.
Več iz rubrike
Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni
Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.
Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo
Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.