V EU se je prodaja avtomobilov na letni ravni povečala za 11,2 odstotka

V združenju močno rast pripisujejo predvsem sezonskim dejavnikom. Lani so bili namreč velikonočni prazniki, ki zaustavljajo prodajo, marca, letos pa aprila, poročajo tuje tiskovne agencije.
Ne glede na to pa se je minuli mesec pri prodaji avtomobilov zelo dobro odrezalo vseh pet največjih trgov v uniji, navajajo v Acei. V Italiji je število prodanih avtomobilov poskočilo za 18,2 odstotka, Španiji za 12,6 odstotka, Nemčiji za 11,4 odstotka, Veliki Britaniji za 8,4 odstotka in Franciji za sedem odstotkov.
V Sloveniji je bilo marca na novo registriranih 6,54 milijona vozil, kar je 7,1 odstotka več kot marca lani.
Upoštevajoč prvo trimesečje letošnjega leta pa se je število prodanih avtomobilov v Evropi na letni ravni okrepilo za 8,4 odstotka na 4,14 milijona. V tem obdobju je prodaja najbolj napredovala v Italiji, in sicer za 11,9 odstotka.
V Sloveniji je bilo med januarjem in koncem marca na novo registriranih 18,69 milijona vozil, kar je 12 odstotkov več kot v tem obdobju lani.
Mesto največjega avtomobilskega proizvajalca je v prvem četrtletju ostalo nemškemu Volkswagnu, a se je njegov delež vendarle skrčil s 23,2 odstotka na 22,6 odstotka. Na drugem in tretjem mestu sta ostala francoska PSA Peugeot Citroen in Renault z 10- oz. 9,6-odstotnim tržnim deležem.
Več iz rubrike
Spremembe pri omrežnini: tarife bodo sprva cenejše, časovni bloki drugačni
Glavne spremembe se nanašajo na določitev časovnih blokov, postopno podražitev tarife za najdražji časovni blok in določitev dogovorjene moči.
Posredna distribucija – pametnejši nakup za sodobna podjetja in javno upravo
Podatki podjetja Forscope kažejo, da so številne javne institucije po vsej srednji in vzhodni Evropi že uporabile model posredne distribucije programske opreme.