V dveh mesecih bi lahko z Brnika leteli kamorkoli

Slaba letalska povezanost Slovenije s svetom postaja velika težava naše države. Po stečaju domačega prevoznika Adrie Airways pred štirimi leti smo po povezljivosti zdrsnili na rep evropskih držav. »Takoj po stečaju bi moral nekdo začeti na novo, letel bi na istih linijah, lahko celo z istimi letali,« je dejal Milan Krajnc, tretjinski solastnik letalskega prevoznika Amelia International, s sedežem v Šenčurju pri Kranju. V lasti ima 16 potniških letal, ki letijo po vsem svetu, samo z Brnika ne ali pa silno poredko. Zakaj ne?
.Več iz rubrike
V Trstu bodo pretovorili 100.000 zabojnikov manj, Maersk seli del posla
Logično je, da bo danski ladjar ceneje pretovarjal na svojem terminalu na Reki, saj si bo sam določal cene.
Znana primorska podjetniška družina bi kupila zaprte poslovalnice Petrola
Primorska družba naj bi nakup financirala iz lastnih in posojilnih virov pri domačih posojilodajalcih.