V digitalnih medijih lani prednjačili oglasi za trgovino

Slovenska agencija Iprom, ki je specializirana za digitalno oglaševanje, je lani slovenskim uporabnikom digitalnih medijev prikazala 38 odstotkov več oglasov kot predlani. Po deležu prikazanih oglasov je s 17 odstotki prednjačila panoga trgovina, ki je po številu prikazanih oglasov prehitela panogo avtomobilizem.
Fotografija: Amazon
Odpri galerijo
Amazon

Podatki Iproma, ki število posredovanih prikazov oglasov v digitalne medije spremlja od leta 2005, kažejo, da so neposredni naročniki, agencije in medijski zakupniki z njihovo infrastrukturo lani izvedli 15.103 oglaševalske akcije, ker je 16 odstotkov več kot predlani, število različnih oglasnih sporočil pa so povečali za 15 odstotkov na 46.106, so danes sporočili iz družbe.

Panoga trgovina se je lani na prvo mesto po deležu prikazanih oglasov uvrstila prvič. Drugo mesto je zasedla panoga zabava in prosti čas z nekaj manj kot 13 odstotkov prikazanih oglasov, medtem ko se je panoga avtomobilizem, ki je bila predlani vodilna, z 12 odstotkov prikazanih oglasov uvrstila na tretje mesto. Enak delež je zabeležila panoga telekomunikacije.

"Podatki družbe za lani potrjujejo, da se naložbe v digitalno oglaševanje v Sloveniji krepijo. Po podatkih evropske raziskave AdEx, ki v Sloveniji poteka pod okriljem organizacije IAB, oglaševanje v digitalnih medijih zavzema približno četrtino proračunov, namenjenih za oglaševanje," so izpostavili v družbi Iprom.

Več iz rubrike