Uspeh v digitalnem svetu je 100% notranja naloga podjetja

Mnogo ljudi, ki dela v oddelkih marketinga ne zna prepoznati pravega kanala za sporočanje določenega sporočila kupcem. Kar 42 odstotkov strokovnjakov se boji lastnega dela in se ne počuti udobno. Pa so jih vodilni sploh dodobra izobrazili v tej smeri?
Fotografija: »Ste veliko bližje lastnih strankam, kakor si mislite.« Foto Kaja Kovič
Odpri galerijo
»Ste veliko bližje lastnih strankam, kakor si mislite.« Foto Kaja Kovič

V rastočih podjetjih se velikokrat zgodi, da ima produkt velik bazen potrošnikov, a te tarče enostavno ne znajo »zadeti«.

Alessandra di Lorenzo, direktorica podjetja Forward, ki je lastminute.com-ovo medijsko podjetje, pove, da se po letu 2020 za marketingaše obeta težko obdobje, saj se soočajo s trojno grožnjo: zmanjšanjem potrošnje in zaupanja potrošnikov, vse bolj ambicioznimi prodajnimi cilji in omejenimi proračuni.

Medtem ko se marketinško okolje razvija in postaja vse bolj zapleteno, so odgovorni za marketing pod vse večjim pritiskom, da storijo več z manj - od porabe do transparentnosti in zasebnosti podatkov.

Vsi govorijo o digitalizaciji in interaktivnem svetu, ki daje podjetjem nove priložnosti za prenovo poslovnih modelov.
Bi lahko blagovne znamke, ki si želijo znižati stroške, prevzele nadzor nad osnovnimi marketinškimi aktivnostmi in opolnomočile svoje ekipe za hitrejše doseganje pomembnih rezultatov, kot ključ do uspeha uporabile notranje znanje? Odgovor je da.

Najlažje je najeti nekoga, ki se profesionalno ukvarja z digitalnimi mediji, a tek na dolge proge pomeni izobraževanje lastnih kadrov, ki razumejo podjetje. Ob tem je potrebno slediti temeljem psihologije in sociologije. Na vsakem koraku je potrebno opazovati reakcije ciljne publike in meriti uspeh akcij. »Ste veliko bližje lastnih strankam, kakor si mislite,« pove Lorenzijeva. »Takoj, ko opazite potrebo na trgu, jo morate zadovoljiti, četudi za to ne obstajajo orodja. Naredite strategijo in uredite zadevo tako, da rešite problem. S kadrom, ki je v koraku s časom, bo to enostavno.« Vsaka težava potrošnika je namreč nova potencialna priložnost, da podjetje uspe in se približa ljudem.
 

Več iz rubrike